سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایسنا

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیامبر (ص) درس شجاعت و ایستادگی و مقاومت را به همه انسان‌های آزاده داده تا الگویی باشد که جهان بشری در برابر دشمنان خدا در هر عصری با اقتدار بایستد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، لاریجانی را نامزد مناسب اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری دانست و به اصلاح‌طلبان توصیه کرد که در شرایط بی‌نامزدی مانند انتخابات 92 «اصلح موجودین» را انتخاب کنند.

خبرگزاری ایسنا

آیت‌الله عطاء‌الله اشرفی اصفهانی در سن 80 سالگی و در راه اسلام، قرآن و انقلاب توسط یکی از نیروهای جوان و التقاطی سازمان مجاهدین که در حرف خود را طرفدار خلق می دانست، در ساعت 12:15 ظهر 23 مهرماه 1361 در محراب نماز جمعه کرمانشاه به شهادت رسید و نامش به عنوان پنجمین شهید محراب انقلاب اسلامی همچون خورشید، تابان شد.

خبرگزاری مهر

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اخیرا جلسه ای با ناطق نوری داشتیم، او می‌گوید احساس تکلیف نمی‌کنم و تمایلی چه به عنوان یک کاندیدای انتخابات و چه به عنوان کارگردان صحنه سیاسی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به گذشت بیش از هفت ماه از بحران جهانی کرونا، تاکید کرد: در شرایط کنونی لازم است بتوانیم با حسن تدبیر، همکاری و همفکری به یک نحوه مواجهه علمی با این بحران در جامعه دست یابیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران زمین در گفت‌وگو با روزنامه «رسالت» در تحلیل آخرین آرایش انتخاباتی گروه‌های سیاسی و اتخاذ راهبرد احتمالی از طرف آنان، می گوید: تحرکات انتخاباتی کم‌کم شروع شده و ما از همین حالا در هر دو اردوگاه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نوعی از هم گسیختگی را به دلیل مطرح‌کردن برخی چهره‌های قدیمی شاهدیم و دوباره زمزمه‌اش هست که چنین افرادی در انتخابات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخابات برای اصولگرایان در حال جدی شدن است و به نظر می‌رسد گروه‌ها و شخصیت‌های این جریان برای نشستن در نیمکت انتخاباتی ریاست جمهوری سیزدهم آماده می‌شوند. گروهی با تاکتیک جلسات مشورتی، گروهی با صبحانه‌های کاری و سیاسی و عده‌ای دیگر با هجمه به دولت.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت که این تشکل، ورود مصداقی به انتخابات 1400 نداشته است.

خبرگزاری ایسنا

مشاور مقام معظم رهبری با صدور پیامی، درگذشت آیت الله شیخ علی صدیقی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، امام جماعت و تولیت مسجد حضرت بقی الله (عج) شهرک قدس را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

مشاور مقام معظم رهبری با صدور پیامی، درگذشت آیت الله شیخ علی صدیقی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، امام جماعت و تولیت مسجد حضرت بقی الله (عج) شهرک قدس را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان این که در ایجاد مشکلات کشور فقط دولت سهم ندارد، گفت: ما اصلاح طلبان هم اگر در ایجاد مشکلات سهمی داشته ایم، به اندازه مسئولیت و اختیار خود از مردم عذرخواهی می کنیم.

خبرگزاری ایسنا

با شروع سلسله تبعیدهای 171 ماهه روحانی مبارز و شیعه ایران از آبان 1343 تا بهمن 1357 نفرت‌انگیزترین، مخوف‌ترین و سیاه ترین سال های تحت حاکمیت رژیم دیکتاتور پهلوی رقم خورد. در این 14 سال سازمان اطلاعات و امنیت کشور (ساواک) قدرت مطلقه بود.

خبرگزاری ایرنا

اسلام‌آباد - ایرنا - دبیرکل مجلس وحدت مسلمین به عنوان بزرگترین حزب شیعیان در پاکستان نسبت به طرح‌های پنهانی دشمنان مشترک جهان اسلام وابسته به قدرت‌های استکباری از جمله رژیم صهیونیستی علیه وحدت جامعه پاکستان هشدار داد و افزود: حامیان جریان تکفیری درصدد تضعیف دولت و ایجاد بحران سیاسی در کشور هستند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - قائم مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور از پذیرش 13 هزار و 200 طلبه جدید در استان‌های مختلف در سال جاری خبر داد و گفت: مراحل ثبت نام و آزمون‌های کتبی و شفاهی طلاب جدی، برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با نظارت دستگاه‌های مسئول انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور دولت اصلاحات با بیان اینکه هیچ جریان سیاسی با انزواطلبی خودخواسته به نتیجه نمی‌رسد، اعلام کرد: هدف اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، معرفی نامزد واحد و آشتی مردم با انتخابات است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - بیت مرحوم آیت الله حسن ممدوحی از اعضای فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید و مردم ایران به پاس اظهار لطف و زحماتشان تقدیر کرد.