سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام (ره) آستارا گفت: بهره‌برداران و کشاورزان این شهرستان امسال از درآمد فروش محصولات خود، 2 میلیارد و 394 میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند و این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد عطریانفر می‌گوید اصلاح‌طلبان با شوق و اقبال از آقای روحانی حمایت کردند و الآن کناره‌گرفتن برخی از آنها از دولت ناجوانمردانه است.

خبرگزاری دانا

در 158مین صحن علنی شورای شهر شیراز، طرح دوفوریتی ایجاد مدیریت واحد جهت سامان‌دهی، تغسیل، تکفین و تدفین کلیه درگذشتگان ناشی از ویروس کرونا در آرامستان بهشت احمدی به تصویب رسید.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - پس از بروز برخی مشکلات طی یک هفته اخیر در روند خاکسپاری درگذشتگان کرونایی در شیراز این موضوع در دستور کار شوراییان این شهر قرار گرفت و طرح دوفوریتی سامان‌دهی شستشو و خاکسپاری درگذشتگان کرونایی در شیراز به تصویب این نهاد رسید.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - علما و روحانیون استان فارس در پیام‌هایی جداگانه درگذشت مسوول دفتر مراجع تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی و سیستانی در شیراز را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره رویکرد سیاست خارجی نظام با توجه به انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند سیاست خارجی نظام با تغییر روسای جمهوری آمریکا تغییر نخواهد کرد چرا که دولت‌ها در آمریکا تابع سیاست‌های از پیش تعیین شده هستند.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مسئولین باید در مدیریت بحران کرونا ضمن پرهیز از تناقض در گفتارها و اقدام ها، نسبت به دوگانگی برخورد با تجمعات نیز توجه داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - درگذشتگان از بیماری کرونا در شیراز از مرحله صف انتظار برای بستری در مراکز درمانی فارغ شدند و اکنون در صف انتظار برای تحویل به سردخانه به سر می‌برند.

خبرگزاری مهر

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ما تا زمانی که در داخل کشور به خودمان اتکا نکنیم و چالش‌های داخلی را رفع نکنیم، قطعا برای ما ترامپ و بایدن هیچ تفاوتی ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه روحانیت مبارز به گفته "محمد حسین موسی پور" عضو شورای مرکزی در حال برنامه ریزی و رایزنی برای ایجاد یک تشکیلات فراگیر و فعال سازی ساختاری هدفمند برای انتخابات پیش روست و قرار است احزاب و تشکل‌های انقلابی و ولایی اعضای منتخب خود را برای عضویت در هیات موسس ساختار جدید به جامعه روحانیت مبارز معرفی کنند.

خبرگزاری ایسنا

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله گفت: اعزام 127 طلبه جهادی در سطح استان از برنامه های مهم این سازمان بود که نهادهای حوزوی توانستند با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی در بحث آموزش و مهارت و پشتیبانی ستاد بحران، گام های خوبی بردارند.

خبرگزاری مهر

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: هرکسی در آمریکا سرکار بیاید باید در مقابل او به اقتضای سیاست‌های جمهوری اسلامی عمل می شود، یعنی حفظ منافع ملی، انقلابی‌گری و مقابله با دشمن امری ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از راه‌اندازی سامانه این تشکل اصولگرا به منظور ایجاد ارتباط دوسویه و سراسری میان روحانیت کشور و فعال سازی کمیته‌های سیاسی و تشکیلات جهت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال 1400 خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: با ساماندهی کار تشکیلاتی و ایجاد ارتباط منسجم، همه اضلاع و جریان‌های همسو با نیروهای انقلابی و ولایی و ارزشی را تجمیع می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از رایزنی با تشکل‌های ارزشی و انقلابی و تشکیل هیئت موسس ساختار جدید در انتخابات 1400 خبر داد.