سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایسنا

معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز اقدامات خود را با حضور تمام نیروهای انقلابی و فعال در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی آغاز کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تازه ترین تحرکات احزاب و گروه‌های سیاسی در کشور از دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا حکایت از جدی‌تر شدن تصمیمات و رایزنی‌های انتخاباتی است که به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده به صورت رسمی اعلام شود.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد روز چهارشنبه با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین "محمد مهدی روشنی " را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

اسلام‌آباد - ایرنا - شخصیت‌های سیاسی و مذهبی از جمله علمای ارشد پاکستان با هشدار نسبت به توطئه‌های رژیم صهیونیستی برای تخریب فضای وحدت و برادری میان ملت‌های اسلامی تاکید کردند: تداوم حضور آمریکا در منطقه نتیجه‌ای جز تشدید تروریسم، نابسمانی و گسترش هرج و مرج ندارد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیش از چهار هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا استان مرکزی در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برند و مراحل درمانی و مراقبت‌ها برای آنان اعمال شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تشدید رقابت‌های سیاسی و جناحی در کمتر از 8 ماه مانده به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نرخ مشارکت شهروندان در انتخابات پیش رو را هدف قرار می‌دهد. از نگاه ناظران، تداوم روندهای موجود در تقابل مخالفان با دولت به شیوه‌هایی عوام‌گرایانه، بیش از پیش به کاهش اعتماد و امید مردم می‌انجامد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمایت رییس‌جمهوری فرانسه از توهین به پیامبر اسلام (ص) تصریح کرد: توهین به پیامبر و دفاع سیاست‌بازانه و فریبکارانه رییس‌جمهوری فرانسه، توهین به آزادی و انسان است.

خبرگزاری ایسنا

حمایت قاطع نمایندگان از طرح یک فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها / از تجربه یزدی تا عضویت خاتمی / نشست خبری سخنگوی وزارت امورخارجه / نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

خبرگزاری ایسنا

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای تاکید کرد: توهین به پیامبر اسلام و دفاع سیاست بازانه و فریبکارانه رئیس جمهور ابله فرانسه، توهین به آزادی و انسان است.

خبرگزاری ایسنا

پس از صادق آملی‌لاریجانی و علیرضا اعرافی حالا سیداحمد خاتمی به عنوان فقیه جدید شورای نگهبان منصوب شده است. این سومین تغییر در میان شش فقیه شورای نگهبان در دوره هفتم (1395 تا 1401) به حساب می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 2 هزار و 400 نفر از روحانیون و مبلغین حاضر در دانشگاه‌ها در محکومیت جسارت به ساحت پیامبر اعظم (ص) بیانیه‌ای صادر کردند.

خبرگزاری مهر

2400 نفر از روحانیون و مبلغین حاضر در دانشگاه‌ها در محکومیت جسارت به ساحت پیامبر اعظم (ص) بیانیه‌ای را صادر کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنار کشیدن ضمنی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از انتخابات ریاست جمهوری آینده گرچه به شوک در اردوگاه اصولگرایی تعبیر شد اما مرور مواضع این نهاد سنتی اصولگرا در انتخابات گذشته نشان م‌یدهد که یا در پی انزوای خودخواسته هستند یا میدان فراخی برای میدانداری خود نمی‌یابند.

خبرگزاری مهر

سازمان جوانان حقوق بشر در نامه‌ای به گوترش خواستار تحریم تسلیحاتی عربستان سعودی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار تحریم تسلیحاتی و متوقف کردن عربستان سعودی از استمرار نقص حقوق اساسی مردم یمن شد.

خبرگزاری مهر

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در رفتار دولتمردان اروپایی تناقض‌های متعددی در زمینه آزادی بیان وجود دارد و آن را تبدیل به ابزاری برای سرکوب و تضعیف جهان اسلام و عقاید مسلمانان کرده‌اند.