سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس جامعه روحانیت مبارز و امام جمعه تهران ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه پزشکی و پرستاری کشور برای مهار ویروس کرونا از مردم خواست تا توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جامعه روحانیت مبارز گفت: همه مردم باید دستورات و توصیه‌های وزارت بهداشت و مسئولان مبارزه با ویروس کرونا را رعایت کنند تا انشاالله از گسترش بیش از پیش آن جلوگیری به عمل آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جامعه روحانیت مبارز گفت: روحانیت در کنار مردم حاضر است و انشاالله با دعا و ذکر اسماء الهی بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جامعه روحانیت مبارز ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه پزشکی و پرستاری کشور برای مهار ویروس کرونا از مردم خواست تا توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

خبرگزاری میزان

رئیس جامعه روحانیت مبارز با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور از درگاه خدای متعال برای این بیماران درخواست بهبود و عافیت نمود و گفت: همه مردم باید دستورات و توصیه‌های وزارت بهداشت و مسوولان مبارزه با این بیماری را رعایت کنند تا انشاالله از گسترش بیش از پیش آن جلوگیری به عمل آید.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم باید وسواس‌ها و احتیاطات بی‌خود و بی‌جهت در مقابله با ویروس کرونا را از خود دور کنند و فقط توصیه‌های بهداشتی و پزشکی معتبر را عملی سازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین معزی درگذشت برادر همسر ایشان را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرویز پرستویی برخلاف ادعایش شدیدا "جیره‌خوار" نظام است. در واقع سلول به سلول سینمای ایران در همین شرایط فعلی امکان ندارد که از نعمات نظام جمهوری اسلامی بهره‌مند نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جامعه روحانیت می گوید: اگر مجموعه ای که از اصولگرایان به مجلس راه پیدا کرده اند بتوانند به خوبی وعده های خود را دنبال کنند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری هم باید مشابه انتخابات مجلس باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس یازدهم با رشد حضور روحانیت در پارلمان همراه شده است، روحانیونی که در میان آنها هم قدیمی ترین چهره مجلس حضور دارد هم چهره ای با 5 دوره حضور در ادوار مختلف مجلس. برخی نیز برای اولین بار پا به بهارستان گذاشته اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجلس یازدهم با رشد حضور روحانیت در پارلمان همراه شده است، روحانیونی که در میان آنها هم قدیمی ترین چهره مجلس حضور دارد هم چهره ای با 5 دوره حضور در ادوار مختلف مجلس. برخی نیز برای اولین بار پا به بهارستان گذاشته اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جامعه روحانیت می گوید: اگر مجموعه ای که از اصولگرایان به مجلس راه پیدا کرده اند بتوانند به خوبی وعده های خود را دنبال کنند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری هم باید مشابه انتخابات مجلس باشد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از آمادگی علما و روحانیون سیستان و بلوچستان برای پیشگیری از ویروس کرونا در جامعه خبر داد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضا این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرحومه «مطهری اقدم» همسر شهید حاج ذکی بهفر و مادر گرانقدر شهید محمدرضا بهفر به شهیدانش پیوست.