سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری میزان

مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نقشه راه نجات اقتصاد کشور، نسخه اقتصاد مقاومتی است، گفت: در مسیر تحقق تولید ملی، باید نظام مالیاتی در کشور با قوانین دقیق و صحیح اصلاح شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تکاپوی سخت برای تحقق رویای وحدت آن هم در بستری از اختلافات و سهم خواهی‌ها، با انبوهی از بازیگران اصلی و فرعی مدعی، سناریوها و سازکارهای جمنایی و شانایی گرچه سال انتخاباتی اصولگرایان را پر از بیم و امید کرد اما در نهایت و در فقدان رقیبی قدر، آن‌ها پیروز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پاییز دنیای سیاست پر خبر آغاز شد و پرخبر به پایان رسید. از سفر رئیس جمهور به نیویورک تا افزایش قیمت بنزین و به صدا در آمدن زنگ آغاز یازدهمین انتخابات مجلس.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و مجاهدت‌های طلاب، حوزویان و جامعه روحانیت استان بوشهر در انجام فعالیت‌های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا، بر ادامه این فعالیت‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه تابناک

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی

خبرگزاری مهر

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: روشنفکرنماها به جای تعاون، بیگانه پرستی را القا می‌کنند و روشنفکری وابسته به بیگانه آفت‌هایی دارد که ما را سست، تنبل، انگل و وابسته به بیرون بار می‌آورد.

خبرگزاری مهر

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه هنوز کسانی هستند که تمایل به همکاری با آمریکا و چشم امید به دشمن دارند، گفت: این عده منتظرند که دشمن بیاید و تحریم‌ها را بردارد و با ما آشتی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصولگرایان با حسی همراه با سرخوشی از همین حالا از انتخابات 1400 می گویند؛ در واقع دستاورد دوم اسفند 98 آنقدر برایشان راضی کننده بود که بخواهند شکستهای پیاپی گذشته را فراموش کرده و از حالا برای دو سال دیگر حریف بطلبند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر دور کردن اقتصاد از فضای سیاست زده حاکم بر کشور و ضرورت همکاری سران قوا برای محقق شدن جهش تولید، خاطر نشان کرد: من تصور می کنم الان محیط همکاری قوا برای حمایت از تولید فراهم است.

وب‌گاه الف

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تصمیمات قطره‌چکانی و موقت به جایی نخواهیم رسید، خواستار برخورد محکم و قاطع در مقابله با کرونا و قرار دادن کل کشور در حالت آماده‌باش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تصمیمات قطره‌چکانی و موقت به جایی نخواهیم رسید، خواستار برخورد محکم و قاطع در مقابله با کرونا و قرار دادن کل کشور در حالت آماده‌باش شد.

وب‌گاه عصر ایران

محکم و قاطع باید برخورد کرد والا ممکن است این ویروس تا ماه‌ها با ما همراه باشد و بسیاری از مسئولان، پزشکان و مردم ما را از دست ما بگیرد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تصمیمات قطره‌چکانی و موقت به جایی نخواهیم رسید، خواستار برخورد محکم و قاطع در مقابله با کرونا و قرار دادن کل کشور در حالت آماده‌باش شد.

خبرگزاری ایسنا

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تصمیمات قطره‌چکانی و موقت به جایی نخواهیم رسید، خواستار برخورد محکم و قاطع در مقابله با کرونا و قرار دادن کل کشور در حالت آماده‌باش شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس حوزه علمیه منصوریه و عضو جامعه روحانیت شیراز تعطیلی موقت حرم‌های مطهر در کشور در پی شیوع کرونا را اقدامی مطابق تعالیم دین اسلام دانست و ضمن انتقاد از هتک حرمت حرم‌های مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) توسط عده‌ای، از شهروندان خواست که با هدف پیشگیری از کرونا از حضور در اجتماعات بپرهیزند.