سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام عبدالحمید مقدسیان در مسجد فخرآباد برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام عبدالحمید مقدسیان در مسجد فخرآباد برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: خشکه‌مقدس‌ها همیشه به دین ضربه می‌زنند و متاسفانه آن‌طور که لازم است تذکر و اخطار هم نمی‌گیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نزدیک به چهار ماه تا آغاز فعالیت رسمی مجلس یازدهم باقی مانده است و تکلیف 11 کرسی در مرحله دوم در فروردین 1399 مشخص خواهد شد. مردم از منتخبان خود انتظار دارند با اتخاذ ساز و کاری مشخص، شفافیت مکانیزم‌های قانونی، همیاری با دیگر مسوولان و بسیج تمامی امکانات و توان خود، بر مشکلات کشور فائق آیند تا عملکرد مثبتی در عرصه‌های مهمی، چون جنگ اقتصادی داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: خشکه‌مقدس‌ها همیشه به دین ضربه می‌زنند و متاسفانه آن‌طور که لازم است تذکر و اخطار هم نمی‌گیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور سابق رئیس جمهور گفت: سیاست‌ورزی این است که اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تلاش کنند نظام را تقویت کنند و اصلاح‌طلبان برای دفاع از نظام باید در انتخابات شرکت کنند. آنها نباید با نظام و صندوق‌ها قهر کنند و باید در نظر بگیرند در آن سوی مرزها آمریکا از همه نظر کشور را تحریم می‌کند با این وجود انقلابیون متدین نباید نظام را تضعیف کنند و انتخابات را تحریم کنند. اصلاح‌طلبان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد نوشت: «اصولگرایان در تهران توانستند آرای خاکستری را جذب کنند»؛ حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت با بیان این جمله به ارزیابی آرای اصولگرایان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی می‌پردازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غفوری فرد، عضو شاخص جبهه پیروان و نماینده ادوار مجلس می گوید: به احتمال خیلی خیلی زیاد در انتخابات ریاست جمهوری با رای بسیار بالایی نامزد اصولگرایان رای خواهد آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت:«اصولگرایان در تهران توانستند آرای خاکستری را جذب کنند»؛ حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت با بیان این جمله به ارزیابی آرای اصولگرایان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی می‌پردازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

غفوری فرد، عضو شاخص جبهه پیروان و نماینده ادوار مجلس می گوید: به احتمال خیلی خیلی زیاد در انتخابات ریاست جمهوری با رای بسیار بالایی نامزد اصولگرایان رای خواهد آورد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضا این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

وب‌گاه فرارو

حال عمومی مصطفی پورمحمدی که در روز‌های اخیر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود، رو به بهبود است. پورمحمدی از روز 9 اسفند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حال عمومی مصطفی پورمحمدی که در روزهای اخیر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود رو به بهبود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز می گوید: فتح سنگر به سنگر با ادبیات اصولگرایی نمی خواند، این عبارت متناسب با ادبیات اصلاح طلبی است و آنها هم قبلا این ادبیات را به کار گرفته اند.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام عبدالحمیدمقدسیان از خطبای مطرح تهران و فرزند شهید حجت‌الاسلام مقدسیان درگذشت.