سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری میزان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مجلس آینده بایستی مراقب تله‌های سیاسی رقیب خود نیز باشد. جناحی که در انتخابات دوم اسفند به نحوی معنادار از سوی مردم طرد شد، در تلاش است مجلس آینده را با حاشیه‌ها مشغول و منحرف سازد و رقابت‌های کاذبی در درون مجلس شکل دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی چمران می گوید: در جامعه ممکن است تندروی‌هایی وجود داشته باشد اما اینکه این تندروی‌ها و کج‌روی‌ها را به پای یک گروه بنویسند نه صحیح است و نه عقلانی.

خبرگزاری میزان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مجلس یازدهم باید اولویت‌ها و ضرورت‌های خود را احصاء کند و متناسب با آنها، خلأهای قانونی یا موانع قانونی و یا نواقص در برخی قوانین را شناسایی کند و برای برطرف کردن آن‌ها برنامه ریزی و اقدام کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

موسوی لاری گفت: مرحوم حاج احمد آقا سعی داشت علاوه بر جریان اصلی انقلاب که شهید بهشتی و آیت الله منتظری در آن بودند، به خط مقابل هم مجال نزدیکی به امام و ابراز نظر بدهد. ایشان نمی خواست شائبه ایجاد شود که امام در انحصار گروه خاصی است و همین هم باعث شد که از همان زمان مورد حملات و هجمه های غیرمنصفانه ای قرار بگیرد و متهم به عدم همراهی با نیروهای انقلابی شود.

خبرگزاری دانا

باید گفت افزایش لحظه به لحظه فعالیت های اجتماعی روحانیت نشان از آن دارد که می توان امیدوار بود پایه های اعتقادی و دینی مردم مستحکم تر شود و جامعه به سمت یک جامعه ای با آرمان های انسانی برخواسته از مبانی مشخص ایدئولوژیک حرکت کند تا به این واسطه خطر مقطعی بودن و یا زیر پا ماندن انسانیت در شرایط بحران گریبانش را نگیرد.

خبرگزاری دانا

هتاکی‌های بی‌شرمانه کمدین قمی به جامعه روحانیت و پرستاران در حالی صورت می‌گیرد که این دو قشر امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور پس از طی درمان کرونا به محل کارش بازگشت و به ادامه فعالیت پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«22 اسفند 1398، بیستمین سالگرد ترور سعید حجاریان، فعال و نظریه‌پرداز سیاسی است که اگرچه به سختی آسیب دید اما از آن ترور به هر حال و البته با مشقت فراوان، جان به در برد و به رغم مشکلات جدی در تکلم و حرکت، همچنان می‌اندیشد و می‌نویسد.

وب‌گاه عصر ایران

بیم و امید مرگ یا زنده ماندن سعید حجاریان، بخش هایی از جامعه را فرا گرفت و شماری از جوانان در مقابل بیمارستان سینا تجمع کرده و دست به دعا برمی‌داشتند. شبیه همین صحنه را سه هفته قبل با انگیزه‌های سیاسی کمتر و احساسی بیشتر در مقابل بیمارستان جم و برای محمد رضا شجریان دیدیم. نام شجریان آمد، جا دارد به نکته ای اشاره شود که پوران گلفام همسر «فرهاد مهراد» خواننده محبوب گفته بود.

خبرگزاری مهر

رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی به آیت الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، درگذشت زوجه وی را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان

رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی به آیت الله محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، درگذشت زوجه مکرمه ایشان را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محمد علی موحدی کرمانی، آیت الله احمد جنتی و مجلس خبرگان در پیامی به آیت الله محمد یزدی، تسلیت گفتند.

وب‌گاه فرارو

شایعه ابتلا به ویروس کرونای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی ربیعی سخنگوی دولت، محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و برخی چهره‌های دیگر نیز مطرح شده بود که با انجام تست و آزمایش منفی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر اسبق ایران در سوریه مرحوم حسین شیخ الاسلام را از چهره‌های موثر و از ارکان دستگاه دیپلماسی عنوان کرد و گفت: ایشان تمام عمر و زندگی‌اش را پای ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها و وظایف خود در پیشبرد اهداف سیاست خارجی گذاشته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

من به تازگی راجع به کارنامه سال 98 فکر می کردم، از سیل در روزهای ابتدایی سال شروع شد، ابتدا پنج استان را به خود درگیر کرد و سپس به 25 استان رسید.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - بسیاری از فعالان فرهنگی، رسانه‌ای و مسوولان قم در چند روز گذشته به قم هراسی‌های کرونایی و موجی که بر اساس اطلاعات ناقص و یا شایعات علیه قم براه افتاده و آنقدر سنگین بوده که نقدهای بجا و بحث‌های کارشناسی درباره ضعف و کاستیها را هم به حاشیه برده‌است، واکنش نشان می‌دهند.