سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری دانا

ابوالحسن میرعمادی گفت: بهترین هدیه برای طلاب جهادی این است که مقام معظم رهبری در سخنرانی ویژه روز نیمه شعبان از نیروهای جهادی به ویژه طلاب جهادی تشکر کردند، این بهترین حمایت معنوی برای طلاب است که رهبری عزیز از ما خوشحال باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: از زمان شیوع کرونا در ایران چهره‌ها و شخصیت‌ها راهکارها و پیشنهادات مختلفی برای مقابله با آن ارائه کردند و دولت هم به فراخور توان مالی و امکاناتش در راستای توجه به این پیشنهادات گام برداشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهره‌ها و شخصیت های سیاسی، فعالان حزبی و رسانه ای، حقوقدانان و اقتصاددانان از زمان شیوع کرونا در ایران، پیرامون تصمیمات و اقدامات دولت، اظهارنظرها و پیشنهادهای مختلفی ارائه دادند و دولت هم به فراخور توان خود و منابع مالی موجود در راستای توجه به این پیشنهاداتلاش کرده است.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر گفت: دامپزشکان این شهرستان همگام با دیگر اقشار به کمک کادر درمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا آمده و 330 میلیون ریال برای تجهیز این مرکز اهدا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه سازندگی نوشت: میرسلیم می گوید: ان‌شاءالله اعتبارنامه نمایندگانی که در هنگام انتخابات دچار خطا شده‌اند، بدون «ساخت و پاخت» که متأسفانه در خیلی از موارد رایج بوده، رسیدگی جدی صورت خواهد گرفت و اگر فردی به‌ناحق انتخاب شده باشد اعتبارنامه‌اش رد خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه سازندگی نوشت: میرسلیم می گوید: ان‌شاءالله اعتبارنامه نمایندگانی که در هنگام انتخابات دچار خطا شده‌اند، بدون «ساخت و پاخت» که متأسفانه در خیلی از موارد رایج بوده، رسیدگی جدی صورت خواهد گرفت و اگر فردی به‌ناحق انتخاب شده باشد اعتبارنامه‌اش رد خواهد شد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: رزمایش مواسات با رمز لبیک یا امام با هدف کمک به اقشار نیازمند و آسیب پذیر طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در استان البرز آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عنقا: ده نمکی را نمی‌توان به عنوان چهره‌ای در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 با موفقیت فیلم‌هایش در گیشه و جذب مخاطب نادیده گرفت.

خبرگزاری تسنیم

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ملت ایران با مجاهدت های پزشکان و متخصصان خود، بار دیگر تحریم ها را شکست داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اسفند سال 1366 مجمع روحانیون مبارز از جامعه روحانیت مبارز تهران منشعب شد؛ ولی پس از انتخابات مجلس سوم در سال 67 و پس از نامه به امام در فروردین 67 و جواب امام بود که این مجمع رسمیت یافت.

خبرگزاری دانا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری موفقیت‌های نظام در تحقق «رونق تولید»، گفت: فرصت‌های جدیدی برای جهش تولید در حال شکل‌گیری است و شیوع کرونا فرصتی برای تمرین دولت الکترونیک و روی آوردن به شیوه‌های نوآورانه است. :

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری موفقیت‌های نظام در تحقق «رونق تولید»، گفت: فرصت‌های جدیدی برای جهش تولید در حال شکل‌گیری است و شیوع کرونا فرصتی برای تمرین دولت الکترونیک و روی آوردن به شیوه‌های نوآورانه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: در اسفند سال 1366 مجمع روحانیون مبارز از جامعه روحانیت مبارز تهران منشعب شد؛ ولی پس از انتخابات مجلس سوم در سال 67 و پس از نامه به امام در فروردین 67 و جواب امام بود که این مجمع رسمیت یافت.

وب‌گاه فرارو

ناطق نوری: جناب آقای هاشمی‌رفسنجانی تلاش زیادی کردند تا این انشعاب انجام نشود و به‌همین‌دلیل پیشنهاد داد از نیرو‌های پیشنهادی آقایان هم پذیرفته شود تا انشعاب رخ ندهد و با احترامی که برای آقای هاشمی قائل بوده و هستیم، اکثریت اعضا پیشنهاد را پذیرفتند و در نتیجه بعضی از آقایان در دوره سوم در فهرست ما قرار گرفتند، بدون اینکه ما اطلاع داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود دولت و افراد دارای تمکن مالی به فکر اقشار ضعیف و آسیب دیده از کرونا ویروس باشند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - قرارگاه مواسات در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با حضور ائمه جمعه البرز و به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج تشکیل شد.