چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه الف

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضا این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم ختم خواهر مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران با حضور اعضای خانواده، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آحاد مختلف مردم در مسجد نور تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سوزاندن کتاب پزشکی در شأن فردی در لباس روحانیت نبود، این فرد در استانهای مختلف مردم را به واکسن نزدن ترغیب کرده و موضوع شکایت وزارت بهداشت از وی هنوز منتفی نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخابات نشان از اعتماد مردم به نظام، توسعه‌یافتگی، توزیع قدرت عادلانه و نیز بیانگر امنیت همه جانبه کشور است، از این رو برای رسیدن به این مهم باید نظام از پشتیبانی و حمایت مردمی بالا برخوردار باشد. یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند در کشور برگزار می شود و فراهم‌شدن عرصه رقابت پررنگ نامزدهای انتخابات، زمینه‌ساز تحقق مشارکت حداکثری در این رویداد سرنوشت‌ساز...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید و روحانیون عالی رتبه نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌آید که پیشینه حضور در دستگاه قضایی و مجلس خبرگان رهبری را در سوابق خود دارد. وی همچنین از مبارزان علیه رژیم پهلوی و موسس مدارس مفید نیز است.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصولگرایان اگر برای رسیدن به وحدت همدل باشند، در انتخابات نتیجه مناسبی به دست می‌آید و طرفداران‌شان در روز رأی‌گیری اثرگذار خواهند بود.

خبرگزاری ایسنا

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: نظریه بسیاری از اندیشمندان بزرگ جهان بیانگر این است که عمر هر انقلابی بین 20 تا 22 سال است اما امروزه می‌بینیم که جشن چهل سالگی انقلاب ایران در سایه اسلامی بودن آن تمام نظریه‌ها را در هم شکست و سبب عزت و اقتدار این نظام در جهان شد.

خبرگزاری ایسنا

به گفته نماینده ولی فقیه در کردستان، تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در پیشرفت و توسعه کشور در آینده نقش بسزایی خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دائم در تاریخ اسلام کتاب‌سوزی را به مغول‌ها نسبت داده‌ایم. این رفتار یک رفتار جاهلانه است. از کسی که سواد و تحصیلات دارد، ولو در رشته‌ای که متفاوت با رشته علوم دینی و مدعی طب اسلامی است، اصلا چنین رفتاری قابل قبول نیست.

وب‌گاه فرارو

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین هم بر تک‌لیست بودن اصولگرایان مصر است و هم به وجود کاندیدای کافی برای اصلاح‌طلبان معتقد؛ او برخلاف بیشتر همفکرانش از پیروزی پیشاپیش جریان متبوعش در «رقابت»‌ها خاطرجمع به‌نظر نمی‌آید و در همین راستا تصور می‌کند بدنه اجتماعی اصلاحات نیز پای صندوق‌ها می‌آیند تا به تعبیر او میان «بد و بدتر یا حتی خوب و خوب‌تر» یکی را برگزینند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله علی اکبر رشاد در ابتدای درس خارج فقه امروز صبح خود در حوزه علمیه امام رضا (ع) تهران گفت: آتش زدن کتاب پزشکی یادآور دانش‌ستیزی و دانشمندسوزی قرون وسطی بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشارکت پرشور مردم پای صندوق‌های رای، یکی از مهم‌ترین عوامل تقویت بنیه کشور محسوب می‌شود در حالی‌که دشمنان در تلاش هستند تا با توسل به برخی حوادث و مشکلات موجود در کشور، مردم را نسبت به حضور گسترده در انتخابات ناامید کنند، احزاب و سازمان‌های متولی می‌کوشند تا بستر مناسب برای انتخاباتی باشکوه را فراهم سازند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران در ابتدای درس خارج فقه امروز صبح خود در حوزه علمیه امام رضا (ع) تهران طی سخنانی در واکنش به اقدام نابخردانه یکی از معممین در به آتش کشیدن یکی از متون معتبر علمی واکنش نشان داد.