چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اصولگرایان این روزها در تکاپوی چیدن فهرستی 30 نفره در حوزه انتخابیه تهران از میان انبوه داوطلبان تایید شده خود هستند و شواهد در دیگر شهرها هم مژده رقابت در 158 حوزه بی‌رقیب به آن‌ها می‌دهد با این همه اما تجربه زیسته اصولگرایان در میادین بی‌رقیب هم همیشه پیروزی نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد روز شنبه در پیامی درگذشت آیت الله حاج محمد ولی بلند نظر از علمای شهرستان سلسله را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - روسای شورای اداری و فرهنگ عمومی شهرستان سلسله به مناسبت ارتحال آیت الله "بلندنظر" فردا شنبه را در این شهرستان عزای عمومی اعلام کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز می گوید: وقتی کاندیداهای انتخابات یک جریان میثاق‌نامه امضا می‌کنند از آنها این انتظار می‌رود که پایبند به میثاق‌نامه خود بوده و پاسخگو باشند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - آیت الله حاج "محمد بلندنظر" امام جماعت مسجد جامع شهر الشتر و از علمای شهرستان سلسله دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ملت ایران باید بدانند، رمز پیروزی کشور و انقلاب منویات رهبری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های ارزشی و انقلابی در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز برگزار شد. در آغاز این نشست آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی، رئیس جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به وظیفه احزاب و جامعه در باب انتخابات پیش رو گفت: هرجا وحدت و اجماع همراه با همدلی داشته‌ایم توفیق و پیروزی نیز قرین حرکت و فعالیت ما...

خبرگزاری مهر

رئیس جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مصلحت کشور و مصلحت مردم به این انتخابات مجلس گره خورده است، گفت: می‌خواهیم تشکیل مجلسی کارآمد و انقلابی باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: یازدهمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های ارزشی و انقلابی در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

یازدهمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های ارزشی و انقلابی در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه این تشکل به‌دنبال حفظ وحدت و ائتلاف در مجموعه نیروهای انقلابی است، گفت: برخی دغدغه های جزئی نباید ما را از اصل برگزاری انتخابات پرشور و مورد نظر رهبر انقلاب غافل سازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های ارزشی و انقلابی صبح پنجشنبه (سوم بهمن) در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز برگزار شد. در آغاز این نشست که با حضور دبیران احزاب و تشکل‌های ارزشی، انقلابی و ولایی برگزار شد، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی، رئیس جامعه روحانیت مبارز، با عرض تسلیت شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (سلام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: برخی دغدغه های جزئی نباید ما را از اصل برگزاری انتخابات پرشور و مورد نظر رهبر انقلاب غافل سازد.

خبرگزاری تسنیم

سوم بهمن‌ماه چند روز بعد از انتشار خبر ورود قریب‌الوقوع امام خمینی به میهن اولین نهاد علنی انقلاب با نام "ستاد استقبال از امام" تشکیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا گفت: جدا شدن جبهه پایداری از شورای ائتلاف، چندان بد هم نیست، چون اندازه هر جریان و جناحی در این انتخابات مشخص خواهد شد.