چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدرضا باهنر می‌گوید: اکثریت مجلس احتمالا با اصولگرایان است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی در رابطه با سیاست اروپایی‌ها در دوران بعد از خروج آمریکا گفت: باید هرچه می‌توانیم گلیم‌مان را از اروپا جدا کرده و دلمان را به آنها خوش نکنیم.

خبرگزاری دانا

یک نشریه آمریکایی تأکید کرد انتقام واقعی ایران در راه و حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد، فقط استتاری برای انتقام اصلی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک نشریه آمریکایی تأکید کرد انتقام واقعی ایران در راه و حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد، فقط استتاری برای انتقام اصلی است.

خبرگزاری مهر

عضو جامعه روحانیت مبارز در رابطه با سیاست اروپایی‌ها در دوران بعد از خروج آمریکا گفت: باید هرچه می‌توانیم گلیم‌مان را از اروپا جدا کرده و دلمان را به آنها خوش نکنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل سابق دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت گفت: پیش از این، از همین شخصی که در لباس روحانیت اقدام به آتش زدن کتاب پزشکی هاریسون کرده، بارها شکایت شده بود و دادگاه ویژه روحانیت حکم به سه سال حبس و پلمب مراکز تحت فعالیت این فرد و مریدانش داد که از اجرا یا عدم اجرای این حکم اطلاعی ندارم.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری ایسنا با محمدرضا باهنر مصاحبه ای در باره انتخابات مجلس و رفتار اصولگرایان و اصلاح طلبان در برابر آن انجام داده است.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین هم بر تک‌لیست بودن اصولگرایان مصر است و هم به وجود کاندیدای کافی برای اصلاح‌طلبان معتقد؛ او از یک‌سو برخلاف بیشتر همفکرانش از پیروزی پیشاپیش جریان متبوعش در «رقابت‌» ها خاطرجمع به‌نظر نمی‌آید و در همین راستا تصور می‌کند بدنه اجتماعی اصلاحات نیز پای صندوق‌ها می‌آیند تا به تعبیر او میان «بد و بدتر یا حتی خوب و خوب‌تر» یکی را برگزینند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل سابق دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با محکوم کردن آتش زدن یکی از کتب مرجع پزشکی توسط یک مدعی طب اسلامی، ضمن اشاره به آسیب و تبعات این گونه اقدامات، گفت: پیش از این، از همین شخصی که در لباس روحانیت اقدام به آتش زدن کتاب پزشکی هاریسون کرده، بارها شکایت شده بود و دادگاه ویژه روحانیت حکم به سه سال حبس و پلمب مراکز تحت فعالیت این فرد و مریدانش داد که از اجرا یا عدم اجرای این حکم اطلاعی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمدرضا پهلوی در زمستان 1341 خورشیدی در حالی‌که در صحنه سیاسی، خود را مقتدر و بدون مخالف تصور می‌کرد، اصولی را با نام انقلاب سفید به رفراندوم گذاشت اما این‌اقدام با مخالفت حزب‌ها و قشرهای مختلف روبه‌رو شد و نتیجه آن در تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی ایران منشاء برخی از وقایع و حوادث دیگر بود که در نهایت به انقلاب اسلامی در 1357 خورشیدی منجر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چندهفته باقیمانده تا انتخابات دوم اسفندماه، اصلاح‌طلبان همچنان در تلاش برای حل و فصل موضوع ردصلاحیت‌های نامزدهایشان و اصولگرایان هم در پیچ‌و خم بستن لیست هستند. در واقع تنور انتخابات به‌نوعی داغ شده‌است و تلاش برای انتخاب نماینده شایسته به وضوح دیده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

دفتر حجت‌الاسلام ناطق‌نوری داستان‌سرایی اخیر انتخاباتی برخی محافل دروغ‌پرداز و شایعه‌پراکن درخصوص محتوای جلسه‌ای با حضور برخی شخصیت‌ها را اقدامی ناشایست، غیرحرفه‌ای و قابل پیگرد قانونی دانست که هیچ سنخیتی با رفتار سیاسی منطبق بر اخلاق و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی ندارد و در پایان این اطلاعیه از مردم شریف ایران درخواست شده اخبار و مسائل مربوط به حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین ناطق‌نوری را...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه حزب باید آگاهی بدهد نه آگهی، گفت: با تشکل و تحزب بهتر می‌توانیم عدل را گسترش داده و به مردم خدمت کنیم چراکه هدف حزب باید فلاح و رستگاری باشد و از نگاه اسلام رسالت حزب روشنگری و بصیرت افزایی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ضرورت توجه به رضایت عامه مردم که از سلایق و اندیشه های مختلفی برخوردار هستند لازم است حضوری که در عین تکثر فرهنگ ها و سلایق مختلف، ضامن وفاق و اتحاد ملی محسوب می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در پنجم بهمن 1358 خورشیدی در حالی برگزار شد که احزاب مختلف با معرفی نامزدهای خود نقش‌آفرینی کردند. ابوالحسن بنی‌صدر، صادق قطب‌زاده، سیداحمد مدنی، کاظم سامی، صادق طباطبایی، داریوش فروهر و حسن ابراهیم حبیبی از جمله نامزدهایی بودند که به کارزار رقابت وارد شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اصولگرایان این روزها در تکاپوی چیدن فهرستی 30 نفره در حوزه انتخابیه تهران از میان انبوه داوطلبان تایید شده خود هستند و شواهد در دیگر شهرها هم مژده رقابت در 158 حوزه بی‌رقیب به آن‌ها می‌دهد با این همه اما تجربه زیسته اصولگرایان در میادین بی‌رقیب هم همیشه پیروزی نبوده است.