چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه فرارو

جدال لفظی برسر رد صلاحیت بسیاری ازکاندیدا‌های نمایندگی مجلس ازسوی شورای نگهبان میان برخی از مقامات بلند پایه کشور ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با رد ادعای ردصلاحیت 90 درصدی کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات مجلس گفت: در حوزه انتخابیه تهران نزدیک به 130 نفر کاندیدا دارند یعنی 4 برابر کرسی های تهران در مجلس.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که اصلاح‌طلبان به دلیل رد صلاحیت‌ها کاندیدای چندانی ندارند که بتوانند لیست ارائه کنند اصولگرایان انچنان با تعدد کاندیداهای تائید شده مواجه شده‌اند که برای بستن لیست دچار اختلاف و انشقاق شده‌اند و نقطه شروع آن هم باز به ساز ناکوک پایداری باز می‌گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که اصلاح‌طلبان به دلیل رد صلاحیت‌ها کاندیدای چندانی ندارند که بتوانند لیست ارائه کنند اصولگرایان انچنان با تعدد کاندیداهای تائید شده مواجه شده‌اند که برای بستن لیست دچار اختلاف و انشقاق شده‌اند و نقطه شروع آن هم باز به ساز ناکوک پایداری باز می‌گردد.

وب‌گاه فرارو

قالیباف در نشست اصولگرایان برای معرفی نامزد‌های انتخابات مجلس گفته است: «یک‌سال‌و‌نیم پیش‌رو از دید من مقطع عاشورای مدیریتی کشور است؛ چون بعد از سال 1400 هرچه به میدان بیاییم، عمل ما مثل توابین و مختار‌های بعد از عاشورا خواهد شد. امروز در کشور ناکارآمدی اشباع‌شده داریم؛ یعنی اگر مسئولان هیچ کاری نکنند، وضع بهتر از حالت موجود خواهد بود».

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسنعلی منصور سیاست‌مدار و نخست‌وزیر وقت رژیم پهلوی بود که با وجود مخالفت‌های مردمی و اعتراض جامعه روحانیت به اعطای حق قضاوت کنسولی به اتباع آمریکایی این لایحه را به تصویب مجلس رساند که این اقدام خشم مردم انقلابی را برانگیخت و سرانجام در مقابل مجلس به ضرب گلوله محمد بخارایی کشته شد.

وب‌گاه فرارو

مردم می‌گویند شما اصولگرا‌ها دکان باز کرده‌اید یا ما را مسخره کرده‌اید یا واقعا اعتقادتان این است که در موضوعی مانند برجام به یک همفکری نرسیده‌اید. به این برادران می‌گوییم این فهرست رأی نمی‌آورد، در جواب به ما گفتند بازی به‌هم‌زن هستید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کشته شدن رمی فریس، فعال محیط زیست به دست پلیس فرانسه در ششم آبان 1393 در یک تجمع اعتراضی علیه پروژه سدسازی در منطقه «تست وتلان» در محدوده شهر «لیسل سور تارن» در جنوب شرق فرانسه، موجی بزرگ از اعتراضات مردمی را در شهرهای پاریس، نانت، تولوز، لیل، بردو و اوینیون به وجود آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: نظرسنجی‌ها از مردم در همه استان‌ها آغاز شده که ان شاالله نتایج آن تا هفته اول بهمن ماه اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

کشته شدن رمی فریس، فعال محیط زیست به دست پلیس فرانسه در ششم آبان 1393 در یک تجمع اعتراضی علیه پروژه سدسازی در منطقه «تست وتلان» در محدوده شهر «لیسل سور تارن» در جنوب شرق فرانسه، موجی بزرگ از اعتراضات مردمی را در شهرهای پاریس، نانت، تولوز، لیل، بردو و اوینیون به وجود آورد.

وب‌گاه فرارو

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر سخت بودن انتخاب لیست نهایی از میان کاندیداهای معرفی شده، خاطرنشان کرد: باید مجلسی تشکیل شود که به درد مردم بخورد و بهترین‌ها وارد مجلس شوند و بر کرسی ها تکیه بزنند چرا که قطعا مجلس در انتخاب دولت بعدی تعیین کننده است.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جزئیات سازوکار رسیدن به لیست 30 نفره تهران را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: عدم تصمیم گیری از بالا به پائین جزو اصول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در نشست کاندیدا‌های معرفی شده به مجمع عمومی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب که بعد از ظهر امروز در سالن همایش‌های صدرا برگزار شد، با اشاره به تاریخچه شکل گیری شورای ائتلاف گفت: شکل‌گیری شورای ائتلاف دوران بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 که آیت الله رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود، باز می‌گردد. وی...

خبرگزاری ایسنا

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جزئیات سازوکار انتخاب کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم این تشکل در تهران را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: عدم تصمیم گیری از بالا به پائین جزو اصول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است.