شنبه 7 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه گسترش

رییس حوزه‌های علمیه استان خوستان از درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمحمدحسن محقق» خطیب توانا، استاد اخلاق و عرفان و جلیل القدر از استادان حوزه اهواز خبر داد. حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی بلادیان اظهار کرد: ایشان (زاده شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد) از روحانیون موثر استان خوزستان بودند که در طور حیاتشان آثار با برکتی از خویش برجای گذاشتند. وی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدمحمدحسن محقق، روحانی برجسته و خطیب توانا، استاد اخلاق و عرفان و جلیل القدر از استادان حوزه اهواز درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سیدمحمدحسن محقق» خطیب توانا، استاد اخلاق و عرفان و جلیل القدر از استادان حوزه اهواز به ملکوت اعلی پیوست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ادعای یک روحانی درباره مجاز بودن تهمت زدن به مخالفان نظام با تکیه بر نقل قولی از آیت الله خوشوقت همچنان با واکنش روبروست و سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت تاکید دارد که منبر جای هر حرفی نیست.

وب‌گاه گسترش

تصویری از الهام چرخنده بازیگر سابق سینما و تلویزیون و همسر دوم او که از جامعه روحانیت است، در شبکه های اجتماعی مورد بازنشر قرار گرفته است. تصویری از الهام چرخنده بازیگر سابق سینما و تلویزیون و همسر دوم او که از جامعه روحانیت است، در شبکه های اجتماعی مورد بازنشر قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری تسنیم به اظهارات اخیر مرتضی الویری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره نظارت استصوابی شورای نگهبان پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

نظارت استصوابی، نظارت فعال یا موثر شورای نگهبان بر انتخابات همان چیزی است که آقای الویری سال 1359 در ماده 20 قانون نظارت شورای نگهبان بر انتخابات مجلس تصویب کرد و به‌عنوان نماینده مجلس زیر آن را امضا کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نود و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت روز سه‌شنبه بیست و یکم شهریور ماه در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد. در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین اخبار و تحولات سیاسی داخلی کشور ناظر به موضوع مهم انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت فعالیت همه احزاب و جریانات سیاسی درون نظام و پیدا کردن نقاط اشتراک برای حفظ وحدت، افزایش مشارکت و...

وب‌گاه فرارو

تصویری از الهام چرخنده بازیگر سابق سینما و تلویزیون و همسر دوم او که از جامعه روحانیت است، در شبکه‌های اجتماعی مورد بازنشر قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

نود و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت با حضور چهره های اصلی این تشکل برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در ادامه انتشار اسناد تاریخی از دوران رهبری امام خمینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شش سند مهم مربوط به شورای انقلاب اسلامی برای اولین بار در جماران منتشر می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

6 سند مهم از شورای انقلاب برای نخستین بار منتشر می شود؛ شامل یادداشت کوتاه امام خمینی در تأکید بر عضویت داریوش فروهر در شورای انقلاب و پاسخ امام به پیام تلفنی آیت‌الله منتظری درباره عضویت وی در شورای انقلاب + تصاویر اسناد تاریخی در فاصله 22 دیماه سال 57 که نهاد شورای انقلاب اسلامی رسما و براساس مأموریت های بسیار مهمی که امام خمینی تعیین کرده بود تشکیل شد، تا زمان پایان کار شورا در...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران در گفت‌وگویی با انصاف نیوز از همصدایی نواصولگرایان و سلطنت‌طلبان علیه «ملی‌گرایی» گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو مجلس خبرگان گفت: تفاهم کامل حاصل شده که تا جایی که ممکن است، جامعه روحانیت و جامعه مدرسین در انتخابات مجلس خبرگان در کل کشور لیست مشترک بدهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: شیخ اصلاحات هنوز بر آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید می‌کند و معتقد است که آن گفتمان قابلیت نوسازی و ارایه به جامعه را دارد.