یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری دانا

شهید آیت‌الله مهدی شاه آبادی از شاگردان برجسته امام خمینی (ره) و فرزند آیت الله العظمی شاه آبادی از جمله برجسته‌ترین چهره‌ها در میان شهدای روحانی هشت سال دفاع مقدس است. کارنامه سیاسی و علمی این شهید، نشان از برجستگی‌های فراوانی دارد که می‌تواند‌، الگویی برای همه بویژه مسئولان امروز مطرح شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرحسین پناهی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دیدار رهبر معظم انقلاب گفت: تصمیمات و ابهاماتی از این دست می‌تواند جمهوریت نظام را تهدید کند. تهدید هم با ه دو چشم و هم با ح جیمی!

وب‌گاه فرارو

تازه‌ترین واکنش‌ها به حضور زنان در ورزشگاه، اظهارات بحث‌برانگیز آیت‌الله سیدمحمد‌مهدی حسینی‌همدانی، امام‌جمعه کرج است که گفته مکان‌های ورزشی برای نوجوانان پسر هم مناسب نیست، چه برسد به زنان

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: گاهی انتقاد منطقی است که موجب رشد دولت می شود اما گاهی اساس انتقاد بر تخریب است. انتقاد تخریبی جز ایجاد یاس و ناامنی در جامعه حاصل دیگری ندارد.

خبرگزاری تسنیم

چند صدایی «آقا سعید»، آن را از خشکی یک خاطره صرف درآورده است، ما بخش زندگی خصوصی این شهید عزیز، سطرهای نانوشته‌ای است که در کتاب جلوه‌گری می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در اثر واژگونی قایق در شمال لبنان، 60 پناهجو غرق شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: سالک گفت: 32 سال دولت دست آقایان هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی بود، هر کاری خواستند کردند، کسانی که امروز منتقد دولت سیزدهم هستند، در گذشته حامی آن دولت ها بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: ما مسئولان استغفار و اعتراف کنیم که در به وجود آمدن وضع موجود، مسئول هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: پورمحمدی گفت: از فرصت شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) استفاده کنیم و واقعاً بپذیریم و اعتراف کنیم که در رسیدن به برخی از اهداف خود ناموفق بودیم. بخشی از این «نرسیدن ها» به دلیل ضعف، خطا و لغزش های ما مسئولین است. فرصت خوبی است که ما مسئولین «استغفار» کنیم که استغفار تکرار نکردن و جبران ضعف ها و خطاهایی است که داشتیم.

وب‌گاه الف

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی تأکید دارد که براساس سیره و اندیشه های امام علی (ع) «عدل» اجرا، حاکمیت و پیاده کردن «حق» است. اگر در جامعه ای حق جاری شود، حقوق محترم شمرده می‌شود، اگر مناسبات اجتماعی براساس حق باشد، روابط و قواعد اجتماعی براساس حق پایه گذاری شود، چنین جامعه ای عادل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله مهدوی کنی می‌نویسد: به امام عرض کردم اگر واقعا جنابعالی به عنوان امام و رهبرمان، ما را آمریکایی می‌دانید قاعده‌اش این است که ما را از صفحه وجود محو بفرمایید. دستور بفرمایید ما را در دریاچه ساوه بریزند و کرکره جامعه روحانیت را پایین بکشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با تجربه به دست آمده از مذاکرات و بدعهدی و فریب طرف مقابل، نباید مطلقاً معطل نتایج وین بمانیم و نسخه‌ای هم که برای حل مشکلات تجویز می‌شود استفاده از ظرفیت داخل کشور و تحقق شعار سال است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویر ثبت شده در خرداد ماه سال 1357 که محمدرضاشاه پهلوی به همراه همسرش فرح پهلوی به مشهد و زیارت حرم امام رضا رفت.

خبرگزاری مهر

با تجربه به دست آمده از مذاکرات و بدعهدی و فریب طرف مقابل، نباید مطلقاً معطل نتایج وین بمانیم و نسخه‌ای هم که برای حل مشکلات تجویز می‌شود استفاده از ظرفیت داخل کشور و تحقق شعار سال است.