یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی حادثه امروز حرم مطهر رضوی را محکوم کرد.

خبرگزاری دانا

حادثه خونین امروز در حرم امام رضا علاوه بر جریحه‌دار کردن احساسات عمومی با واکنش تند علمای اهل سنت روبه‌رو شد که ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه، خواستار برخوردی قاطعانه مسئولان با عاملان اصلی جریان نفاق و فتنه که در پشت پرده این حادثه خونین هستند شدند.

خبرگزاری دانا

ماموستا عبدالرحمن خدایی از عالمان برجسته اهل سنت کردستان ضمن محکومیت شدید اقدامات بزدلانه افراد شرور و به شهادت رساندن دو نفر از روحانیون در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه ادب، احترام، بزرگی و ماه نزول قرآن است و اقدام ناشایست و حمله افراد شرور و تکفیری به این روحانیون در مشهد به شدت دل هر مسلمانی را آزار می دهد لذا ما روحانیون اهل سنت، این اقدام را به شدت محکوم می کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق نوشت: صحبت‌های امام‌جمعه موقت اصفهان درباره پوشش فوتبالیست‌ها و لباس آنها، در شرایطی مطرح شده که به غیر از بخشی از زانوی بازیکنان فوتبال، جای دیگری از بدن آن‌ها مشخص نیست. اینکه چطور با استناد به اسلام، پوشش فوتبالیست‌ها برای نگاه زنان ایراد دارد و باید از انظار آن‌ها دور باشد، مقوله‌ای است که یکپارچگی نظر در بین همین علمای ایرانی نیز برایش وجود ندارد.

وب‌گاه فرارو

صحبت‌های امام‌جمعه موقت اصفهان درباره پوشش فوتبالیست‌ها و لباس آنها، در شرایطی مطرح شده که به غیر از بخشی از زانوی بازیکنان فوتبال، جای دیگری از بدن آن‌ها مشخص نیست. اینکه چطور با استناد به اسلام، پوشش فوتبالیست‌ها برای نگاه زنان ایراد دارد و باید از انظار آن‌ها دور باشد، مقوله‌ای است که یکپارچگی نظر در بین همین علمای ایرانی نیز برایش وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیر قطر با اظهار خرسندی از راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات جام جهانی، گفت: در این مسابقات بخوبی از برادران خود استقبال خواهیم کرد و گروهی که تیم ایران در آن قرار گرفته گروهی حماسی است و مطمئناً شاهد بازی‌های جذابی خواهیم بود.

وب‌گاه تابناک

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: درست نیست که ما از لوازم التحریر گرفته تا کالاهای اساسی را بدون اینکه تلاشی برای تولید باکیفیت آن‌ها در داخل انجام دهیم، به کشور وارد می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: درست نیست که ما از لوازم التحریر گرفته تا کالاهای اساسی را بدون اینکه تلاشی برای تولید باکیفیت آن‌ها در داخل انجام دهیم، به کشور وارد می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاکید می‌کنم طوری رفتار نکنیم که مردم, به خصوص جوان‌ها از اسلام و روحانیت زده شوند... در موضوع ورود خانم‌ها به ورزشگاه نمی‌توانیم به سادگی این مجوز را صادر کنیم. به‌هرحال پوشش مردانی که فوتبال بازی می‌کنند, طوری است که از نظر اسلام باید از چشم خانم‌ها دور باشد.

وب‌گاه الف

احمد توکلی، از فعالان سیاسی روزهای آغازین پیروزی انقلاب، سخنگوی دولت رجایی و وزیر کار مستعفی کابینه اول میر حسین موسوی، در گفت و گو با شماره نوروزی «آگاهی نو»، ناگفته های از آن برهه تاریخی را بیان کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد توکلی، سخنگوی دولت محمدعلی رجایی و وزیر کار مستعفی کابینه اول میر حسین موسوی ، در گفت و گو با شماره نوروزی «آگاهی نو»، ناگفته های از آن برهه تاریخی را بیان کرده است.

خبرگزاری دانا

12 فروردین 1358 به مناسبت برگزاری همه‌پرسی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با رای بیش از 98 درصدی مردم به عنوان روز جمهوری اسلامی قرار گرفته که می‌توان گفت پایه‌های اصلی نظام در همین روز و با رای و نظر مردم شکل گرفت.

وب‌گاه الف

انتشار 9 بیانیه و برگزاری هشت جلسه کمیسیون‌های داخلی، در کنار تشکیل نهمین اجلاسیه رسمی، مهمترین اقدامات مجلس خبرگان رهبری در سالی است که دو تن از نمایندگانش درگذشتند و شش عضو جدید به ترکیب اعضاء اضافه شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: انتشار 9 بیانیه و برگزاری هشت جلسه کمیسیون‌های داخلی، در کنار تشکیل نهمین اجلاسیه رسمی، مهمترین اقدامات مجلس خبرگان رهبری در سالی است که دو تن از نمایندگانش درگذشتند و شش عضو جدید به ترکیب اعضاء اضافه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتشار 9 بیانیه و برگزاری هشت جلسه کمیسیون‌های داخلی، در کنار تشکیل نهمین اجلاسیه رسمی، مهمترین اقدامات مجلس خبرگان رهبری در سال 1400 بود.