یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: شاه در واقع خواستار اتحاد با روحانیون علیه نیروهایی مانند مارکسیست‌ها و ملی‌گرایان بود و این امر باعث شد بیشترین مماشات را با روحانیون انجام دهد و تهدید آن‌ها برای حکومت خود را نادیده بگیرد.

خبرگزاری مهر

با تجربه به دست آمده از مذاکرات و بدعهدی و فریب طرف مقابل، نباید مطلقاً معطل نتایج وین بمانیم و نسخه‌ای هم که برای حل مشکلات تجویز می‌شود استفاده از ظرفیت داخل کشور و تحقق شعار سال است.

وب‌گاه الف

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: آقای رئیسی دولت را در شرایط عدم تعادل بودجه عمومی و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی تحویل گرفت.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: نتیجه مذاکرات وین مثبت، نیمه مثبت و حتی منفی هم باشد مسئولین و کارگزاران باید بی توجه به نتیجه آن، برای حل معضلات، مشکلات و معیشت مردم تدبیر کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرلشکر باقری درگذشت نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی در گذشت محمد فیض سرابی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت آیت‌الله «محمد فیض سرابی» نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار نشان دادند که به‌خوبی صف‌بندی جبهه حق و باطل را می‌شناسند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «خاطرات حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان» درباره فعالیت‌های انقلابی و دینی ایشان است.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به مواضع کژدار و مریز اصلاح‌طلبان و رسانه‌های وابسته به آن‌ها در برابر حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی گفت: اصلاح‌طلبان با این حرکت به نظر خودشان می‌خواهند ناکامی‌های 8 سال گذشته و بلایی که بر سر این کشور آوردند را مقداری ترمیم کنند اما موفق نخواهند شد.

خبرگزاری دانا

محمدحسن موسویان گفت: برخی عقده‌گشایی‌های جریان اصلاح طلب با تعقیب گذشته سیاسی آنها کاملاً قابل درک است که همواره همسو با معاندین به دنبال سنگ‌اندازی بر سر راه موفقیت‌های نظام بوده و از آن ناراحت هستند.