یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: مصباحی‌مقدم گفت: مردم توجه کنند که قیمت گندم در بازارهای جهانی سال گذشته 45 درصد افزایش پیدا کرد و هم بر اثر جنگ روسیه و اوکراین و عدم عرضه گندم به جهان، با افزایش قیمت روبه‌رو شدیم و این تاثیرگذار است. افزایش قیمت دو کالا مانند برنج و ماکارونی به معنی افزایش قیمت کل کالاها نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: در کشمکش های سیاسی ما به رقبای خود رحم نکردیم و حاشیه زیاد ساختیم و انتظار نداشته باشیم وقتی نوبت ما می شود آنها برای ما حاشیه نسازند. این واقعیتی است که باید بپذیریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه های غربی و شبکه های اجتماعی تلاش دارند محتوای خود را به ما غالب کنند و سبک زندگی مردم ما را تغییر دهد. نمود این تغییر سبک زندگی در مصادیق سگ گردانی، خالکوبی های ناهنجار و امثالهم مشخص است.

خبرگزاری دانا

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای جمهوری اسلامی شیعه و سنی هیچ تفاوتی ندارد و همانطور که برادران اهل تشیع حزب الله لبنان کمک می کند به اهل سنت غزه نیز یاری می رساند.

خبرگزاری دانا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت رمز موفقیت ملت ایران در گام دوم انقلاب است گفت: احیای فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از وابستگی به بیگانگان نجات می‌دهد و ملت را از توطئه‌های دشمنان در امان نگه می‌دارد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام عبدی گفت: دومین اجلاسیه 110 شهید طلاب و روحانیون در راستای تبیین نقش جامعه روحانیت در دفاع مقدس و عرصه های دفاع از انقلاب برنامه ریزی شده و رویکرد این اجلاسیه جهاد تبیین است.

خبرگزاری دانا

آیت الله دری نجف آبادی گفت: جهاد تبیین از دیگر ضرورت های کشور در گام دوم انقلاب است و با جهاد تبیین باید الگوهای موفق و حماسه های هویت ساز به نسل جوان منتقل شود و رویکرد جهاد تبیین باید امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های مختلف باشد.

خبرگزاری دانا

عبدی گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس با اقدامات تبلیغی در بین نیروها و رزمندگان تلاش می‌کردند مسائل اعتقادی، فقهی و فرهنگی را برای رزمندگان تبیین کنند و روحانیت همواره در جهاد دفاع از ارزش های اسلامی و جهادتبیین پیشگام بوده اند.

وب‌گاه تابناک

تئوریسین نظام جدید سیاسی ایران 9 روز بعد از شهادت سرلشگر محمدولی‌الله، اولین نظامی ترور شده در خیابان پهلوی تهران به ضرب شلیک به گوش و مغز، به شهادت رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تئوریسین نظام جدید سیاسی ایران 9 روز بعد از شهادت سرلشگر محمدولی‌الله، اولین نظامی ترور شده در خیابان پهلوی تهران به ضرب شلیک به گوش و مغز، به شهادت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

فعالان سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب دیشب در ضیافت افطاری رئیسی رئیس‌جمهور حضور یافتند و نقطه‌نظرات خود را در حوزه‌های مختلف، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصاد سیاست خارجی منتقل کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان امور مالیاتی نحوه اعتراض به برگه‌های مالیاتی را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: نقش آیت الله ری شهری در پرونده نوژه بسیار عالی بود و او توطئه آمریکایی_ اسرائیلی را در ایران خنثی کرد.

خبرگزاری دانا

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و با حضور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، یادواره شهدای روحانی رمضان کردستان در سنندج برگزار شد.