یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

همدان - رایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: منشا و ریشه جنایت تروریستی حمله به روحانیان جهادگر در حرم امن رضوی، تفکرات تکفیری است که در باب توحید و شرک نظریات خاصی دارد و شیعه و سنی را محکوم به کفر می‌داند.

خبرگزاری دانا

سردار کریمی با بیان اینکه حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی در راستای جنگ ترکیبی دشمن و ایجاد اختلاف قومی، قبیله ای و مذهبی است، گفت: دشمنان با اینگونه اقدامات عجز و ناتوانایی خود در مقابل اقتدار انقلاب اسلامی و نقش آفرینی مدافعان حریم اسلام و ولایت را نشان می دهند.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: در راستای تبیین نقش مهم و برجسته روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دومین اجلاسیه شهدای روحانی استان در ذیل برنامه های گام دوم کنگره در دستور کار قرار گرفت و با جلسات تخصصی و مشارکت جامعه روحانیت تاکنون بیش از 35 عنوان تخصصی در این راستا به عنوان راهبرد تعیین شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: شهادت و مجروح شدن این روحانیون کاملا مظلومانه و غافلگیرانه اتفاق افتاد که این حادثه نشان دهنده روحیه سبوعیتی است که حاصل آموزش‌های تکفیری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: شهادت و مجروح شدن این روحانیون کاملا مظلومانه و غافلگیرانه اتفاق افتاد که این حادثه نشان دهنده روحیه سبوعیتی است که حاصل آموزش‌های تکفیری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی ضمن محکومیت حادثه ناگوار هتک حریم رضوی و شهادت حجت الاسلام اصلانی تاکیدکرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی موظف است تا امور مرتبط با موضوع شهادت و قدردانی از خانواده ایشان را تا اتمام مراحل قانونی پیگیری کند.

خبرگزاری دانا

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه نودشه حادثه به شهادت رساندن چندنفر از روحانیون توسط تکفیری ها در حرم رضوی را محکوم کرد.

خبرگزاری دانا

حادثه خونین و دردناک در حرم امام رضا (ع) علاوه بر جریحه‌دار کردن احساسات عمومی با واکنش تند علمای اهل سنت روبه‌رو شد که ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه، خواستار برخورد قاطعانه مسئولان با عاملان اصلی جریان نفاق و فتنه شدند.

خبرگزاری ایسنا

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی حادثه تروریستی و حمله به سه تن از طلاب را در حرم رضوی محکوم کرد.

وب‌گاه تابناک

علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پی شهادت جهادگر شهید حجت‌الاسلام اصلامی پیام تسلیت صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

این فاجعه جانکاه را به محضر مقدس بقیه اللهِ فی الارضین ارواحنا فداه_ و مقام معظم رهبری مد ظله العالی و جامعه روحانیت، خصوصاً جمع خدمتگزار و جهادگر علما در پهنه‌های «حاشیه‌ی شهر» و خانواده آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی شهادت جهادگر حجت‌الاسلام اصلانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پی شهادت جهادگر شهید حجت‌الاسلام اصلامی پیام تسلیت صادر کرد.

خبرگزاری دانا

خال محمد آخوند سرفراز تفکر داعشی و صهیونیستی را پشت صحنه جنایت حرم رضوی دانست و گفت: این اقدام نمی تواند یک سوقصد شخصی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، شهادت جهادگر شهید حجت‌الاسلام اصلامی را تسلیت گفت.