یک‌شنبه 8 مهر 1403

تسلیت مسوولان سیاسی و حزبی درپی درگذشت فاطمی‌نیا

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تسلیت مسوولان سیاسی و حزبی درپی درگذشت فاطمی‌نیا

تهران - ایرنا - برخی مسوولان سیاسی کشور در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی اکبر ولایتی در پی ارتحال آیت الله فاطمی‌نیا در پیامی ارتحال ملکوتی عالم برجسته و استاد اخلاق، مرحوم آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در این پیام تصریح کرده است: این استاد گرانقدر اخلاق و یار امام و رهبری که همواره مدافع ارزش‌ها و اهداف اسلام، نظام و انقلاب بودند، عمر شریف و پربرکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تبیین ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و اسلامی مصروف کردند و همواره چراغ راه روشن این مسیر بودند و هستند.

ولایتی عنوان کرد: اینجانب رحلت جانسوز آن فقیه ربانی و شخصیت متواضع و انقلابی را به محضر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه، علاقمندان، شاگردان و بیت معظم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، غفران الهی مسئلت می‌کنم.

*پیام تسلیت جامعه روحانیت

جامعه روحانیت مبارز هم در پیام جداگانه‌ای درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را به روحانیت معظم و عموم مؤمنین و خاندان معزز ایشان تسلیت گفته و تاکید کرده است: آن مرحوم، عمری در ترویج معارف اهل بیت (ع) و ارشاد مؤمنین سپری کرد و با اطلاعات وسیع تاریخی، حدیثی، کلامی و عرفانی خدمات وسیعی به فرهنگ و معرفت دینی داشت.

در پیام جامعه روحانیت مبارز آمده است: از خداوند رئوف رحمت واسعه و حشر با اجداد طاهرینش و صبر و اجر برای همه بازماندگان و ارادتمندان آن سید بزرگوار طلب می‌کنیم.

پیام تسلیت بذرپاش در پی رحلت آیت الله فاطمی‌نیا

مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور هم در پیامی اعلام کرد: رحلت آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا که استاد مبرز اخلاق و عرفان بود، را به بیت مکرم ایشان و عموم علاقمندان و شیفتگان مکتب اهل بیت تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم، غفران الهی و حشر با اولیاءالله آرزومندم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا از اساتید صاحب‌نام اخلاق شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها