دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که به تازگی با کاخ سفید وارد چالشی جدی شده است گفته است: «سیستم دولتی که داریم به‌گونه‌ای است که ادای شهادت درباره آنچه صحیح و درست می‌دانید را مخرب می‌شمارد».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در یک مصاحبه پیش‌بینی کرد، فردا شنبه (به وقت محلی واشنگتن) آخرین روز دادگاه استیضاح رئیس‌جمهور این کشور برگزار و دونالد ترامپ تبرئه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - نهمین روز محکمه استیضاح دونالد ترامپ شامگاه پنج شنبه به وقت محلی با طرح 87 سوال سناتورها از دادستان‌ها و وکلای مدافع رئیس جمهوری آمریکا به پایان رسید تا در نشست جمعه سرنوشت حضور شاهدان و ارائه اسناد مورد تقاضا، روشن شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر همین نسبت (مخالفت 17 درصدی جمهوریخواهان با ترامپ) پابرجا باقی بماند، احتمال شکست ترامپ در انتخابات آتی بسیار بالا خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - نهمین روز محکمه استیضاح دونالد ترامپ در سنای آمریکا بعدازظهر پنج شنبه به وقت محلی با ادامه پرسش سناتورها از دو طرف دعوا آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - مدافعان و مخالفان استیضاح ترامپ در حالی نشست محکمه سنا را پشت سر می گذارند که وکلای مدافع رئیس جمهوری آمریکا هم همچون ماجرای اوکراین گیت، برای ادای شهادت جان بولتون گروکشی کردند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ا یرنا - یک سیاستمدار آمریکایی گفت: جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید به دنبال تسویه حساب با ترامپ است و ادعاهای کتاب وی تلاش سناتورهای جمهوریخواه برای تبرئه ترامپ را پر هزینه کرد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - موافقان و مخالفان استیضاح ترامپ در ادامه روند محکمه سنا کوشیدند در پاسخ به سوالات، ابهامات مطرح شده از سوی سناتورها را به نفع تیم خود برطرف کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع خبری در آمریکا امروز چهارشنبه گفته‌اند کاخ سفید برای منصرف کردن «جان بولتون»، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا از کتاب جدیدش رسما به او هشدار داده است. شبکه خبری «سی‌ان‌ان» با انتشار این خبر نوشته نامه رسمی کاخ سفید در شرایطی منتشر شده که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز چهارشنبه به بولتون در توئیتر حمله کرد. از محتوای توئیت‌های ترامپ اینطور...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاخ سفید در نامه‌ای به جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ هشدار داده است که حق انتشار کتاب جدیدش را که حاوی مطالب افشاگرانه‌ای است، ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهوری آمریکا در ادامه دعوای لفظی با جان بولتون مشاور پیش امنیت ملی خود که این روزها حسابی بالا گرفته، در توئیتی نوشت: اگر به حرف های او گوش می کردم، الان بیاد شاهد «جنگ جهانی ششم» بودیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بعد از آنکه افشای بخش‌هایی از پیش‌نویس کتاب خاطرات «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا دفاع وکلای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه محاکمه در سنا را بیش از پیش دشوار کرد، ترامپ امروز با انتشار توییت‌هایی به شدت به مشاور سابقش حمله کرد. ترامپ در اشاره به رد صلاحیت بولتون در سنا برای انتصاب به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در...

خبرگزاری دانا

ترامپ در یک رشته توئیت با انتقاد از جان بولتون نوشت: «آدمی که سال‌ها پیش نتوانست برای نمایندگی در سازمان ملل تأیید صلاحیت بگیرد، نتوانست برای هیچ‌چیز تأیید بگیرد، به من "التماس کرد" که سمتی به او بدهم که نیازی به تأیید سنا نداشته باشد.»

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وکلای مدافع دونالد ترامپ در آخرین روز دفاعیات خود مدعی شدند افشاگری‌های جان بولتون در صورت صحت هم نمی‌تواند موجب استیضاح رئیس جمهوری آمریکا شود.

وب‌گاه الف

رئیس اقلیت دموکرات ها در مجلس سنای آمریکا بر خلاف درخواست برخی جمهوریخواهان اعلام کرد: شهادت جان بولتون در سنا شنیدنی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «جان بولتون» مشاور امنیت ملی پیشین «دونالد ترامپ» حاوی اطلاعاتی در مورد پرونده رسوایی اوکراین است که می تواند شرایط را علیه رئیس‌جمهوری تغییر دهد. در این میان، پنهانکاری ترامپ و جلوگیری از برگزاری جلسات شفاف در سنا، بر ابهامات در مورد سیاست‌های ترامپ و جمهوریخواهان افزوده است.