یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه "اینسایدر" در گزارشی حقوق دریافتی مقامات و دستیاران ارشد در دو دولت جو بایدن و دونالد ترامپ را فاش کرده است.

وب‌گاه گسترش

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید مدعی شده که رئیس‌جمهور این کشور در برابر ایران وا داده است. جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا امروز چهارشنبه مدعی شده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور این کشور در برابر ایران وا داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت ایران در ژاپن در واکنشی توئیتری به ترور شینزو آبه، نخست‌وزیر سابق این کشور، آن را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بولتون ادعا کرد تغییر در سیاست مهاجرتی آمریکا نشان می دهد که کاخ سفید در تلاش است تا تأثیر قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست موسوم به سازمان های تروریستی خارجی را کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در گفتگویی مدعی شد: تلاش های جو بایدن برای ورود مجدد به برجام به شدت روابط آمریکا با همه دوستان خود در خاورمیانه و اسرائیل را خدشه دار کرده و ایران در این منطقه تهدید اصلی برای صلح و امنیت است.

خبرگزاری دانا

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید گفته که رئیس‌جمهور این کشور در برابر ایران وا داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد حقوق بشر با بیان این که ایران قربانی نقض حقوق بشر از سوی کشورهای غربی و آمریکاست، به دو موضوع تحریم و تروریسم به عنوان مهمترین حوزه های نقض حقوق ملت ایران اشاره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حال حاضر دو تحول بزرگ در حال وقوع است که بر دموکراسی جهانی در آینده تأثیر می‌گذارد: جلسات استماع کمیته حوادث ششم ژانویه کنگره ایالات متحده و جنگ جاری در اوکراین. این دو در واقع به طور مستقیم به هم مرتبط هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آیت الله عاملی گفت: بنت نخست وزیر اسرائیل وقتی دید پروژه راهبرد اسقاط ایران با هزاران خنجر به جایی نرسید پروژه «هشت پا» را مطرح کرد و گفت نباید پاها را بزنیم بلکه باید خود هشت پا را بزنیم ولی او نیز هفته گذشته ساقط شد و آرزوی هشت پایی خود را با خود برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرگئی لاوروف، در نتیجه 18 سال حضور مستمر در رأس وزارت خارجه روسیه، چهره‌ای شناخته شده برای ایران و جهان است. مفسران روابط خارجی گفته اند که سرگئی لاوروف برای مدت طولانی در کار خود موفق بوده است زیرا او خود را به عنوان رقیب پوتین قرار نداده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سفر به آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر دشمن با سوار شدن بر سوء مدیریت دولت خوش‌بین به غرب، در آبان98 شبیخون زد و در دی ماه همان سال جرأت ترور شهید سلیمانی را یافت، خود مردم بودند که امید دشمن را با برگزاری آن تشییع بی‌نظیر ناامید کردند

وب‌گاه مشرق نیوز