یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر دفاع سابق آمریکا روایتی از کشمکش‌ها در دولت دونالد ترامپ بعد از سرنگونی پهپاد 200 میلیون دلاری گلوبال‌هاوک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مایک پمپئو وزیر خارجه دولت ترامپ امروز با حضور در آلبانی با مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا در دولت «دونالد ترامپ» در کتاب جدیدش به نام «سوگند مقدس» روایتی دست اول از رایزنی‌ها و کشمکش‌ها در واشنگتن پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی «گلوبال‌هاوک» در سواحل هرمزگان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای روز 30 خرداد سال 1398 اعلام کرد که یک فروند پهپاد جاسوسی گلوبال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر دفاع آمریکا در دولت «دونالد ترامپ» در کتاب جدیدش به نام «سوگند مقدس» روایتی دست اول از رایزنی‌ها و کشمکش‌ها در واشنگتن پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی «گلوبال‌هاوک» در سواحل هرمزگان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا در دولت «دونالد ترامپ» در کتاب جدیدش به نام «سوگند مقدس» روایتی دست اول از رایزنی‌ها و کشمکش‌ها در واشنگتن پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی «گلوبال‌هاوک» در سواحل هرمزگان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اوباما در خاطرات خود، حاکم جدید امارات را "باهوش ترین رهبر خلیج فارس" توصیف کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

امارات به نوعی احساس تنهایی و انزوای سیاسی دارد. اعتماد قبلی به اروپا و امریکا در پی حوادثی از جمله خروج امریکا از افغانستان و انفعال امریکا در برابر حملات حوثی های یمن به سعودی و امارات به شدت کاهش یافت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با درگذشت شیخ «خلیفه»، این کشور شاهد سومین رئیس خواهد بود؛ رئیسی که خیلی زودتر یعنی 8 سال قبل، در عمل به حاکم واقعی این کشور تبدیل شد و پس از سکته مغزی شیخ خلیفه، حکمرانی کشور در عمل به دست ولیعهد افتاد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس سازمان اطلاعات ملی امریکا «هانیز» هشدار داد

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان اصلاح طلب شخصی همچون «معمر قذافی» را به عنوان الگو در سیاست خارجی قبول دارد و مدام نسخه ای که وی در مواجهه با آمریکا و اروپا اجرا کرد را برای ملت ایران تجویز می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی‌رغم موانع باقی مانده، احیای توافق هم‌چنان امکان پذیر است. بهای سیاسی که دولت بایدن برای پیوستن مجدد به برجام می‌پردازد، بیش‌تر از بهایی نخواهد بود که با از دست دادن اعتبار سیاست خارجی دموکرات‌ها مرتبط است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دونالد ترامپ در ادامه تلاش‌ها برای تقویت جایگاه خود در میان رای‌دهندگان حزب جمهوری‌خواه، به «اوهایو» رفت و در جمع هوادارانش، جو بایدن رئیس‌جمهور دموکرات این کشور را «گیج و سردرگم» خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از یک سال مذاکره با وقفه‌ها و اختلاف‌هایی که هریک پتانسیل خارج کردن کامل روند مذاکرات از مسیر توافق را داشت، پیش‌نویس توافق برای احیای برجام اساساً نهایی شد، مسائل فنی و سیاسی دوجانبه و چندجانبه میان تهران، آژانس، واشنگتن و سایر طرف‌های مذاکرات حل و فصل شد، اما ایران و آمریکا در یک موضوع غیرهسته‌ای و عمدتاً سیاسی به بن‌بست رسیده‌اند: درخواست حذف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی...

خبرگزاری ایسنا

ساختار سیاسی غیرمتمرکز و توزیع شده ایالات متحده آمریکا سبب شده است که جریان ها و تشکل های بسیاری بتوانند روندهای پیچیده تصمیم‌گیری سیاسی در این کشور را تحت تأثیر قرار دهند. در میان تنوع این گروه ها در عرصه سیاسی آمریکا، سازمان تروریستی منافقین قرار دارد که طی سال های اخیر و همزمان با تشدید فشار حداکثری دولت آمریکا، توانسته اند با نفوذ در ساختار سیاسی آمریکا به عنصری تاثیرگذار در افزایش...