یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزگاری که خیلی از کتاب‌ها به صورت پی‌دی‌اف و یا صوتی در پهنه وب موجود هستند هنوز هم بسیاری از کتاب دوست‌ها ترجیح می‌دهند وقتی کتاب می خوانند دست‌شان پوست کاغذ را لمس و مشام‌شان بوی نوشته‌های روی کاغذ را حس کند.

وب‌گاه الف

وب‌گاه مشرق نیوز

پروژه تحریم و فشار حداکثری این بار با یک پیمانکار جدید تدارک وسیعی دیده وسعی دارد تا شکست خود در اغتشاش آفرینی در داخل کشور را با گرفتن انتقام از هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان در کانادا جبران کند.

خبرگزاری مهر

هیچ‌کدام از سران انقلاب این ترورها را تأیید نکرد و امام خمینی بارها صراحتاً سازمان مجاهدین را از عملیات مسلحانه منع کرد اما مایک پمپئو «عمیقاً از همه فعالیت‌های» این‌سازمان تقدیر می‌کند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ملاقات با پمپئو برای مریم رجوی در حال حاضر مثل کپسول اکسیژن می‌ماند. بقای مریم رجوی مستقیما به قابل استفاده بودنش بستگی دارد.»

خبرگزاری تسنیم

"ملاقات با پمپئو برای مریم رجوی در حال حاضر مثل کپسول اکسیژن می‌ماند. بقای مریم رجوی مستقیما به قابل استفاده بودنش بستگی دارد."

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مایک پمپئو وزیر خارجه دولت ترامپ در دیدار با رجوی خود را عضوی از این گروه خوانده است.

وب‌گاه گسترش

مایک پمپئو وزیر خارجه دولت ترامپ با حضور در آلبانی با مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«مایک پمپئو» وزیر خارجه دولت ترامپ روز دوشنبه با حضور در آلبانی با «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وزیر دفاع سابق آمریکا روایتی از کشمکش‌ها در دولت دونالد ترامپ بعد از سرنگونی پهپاد 200 میلیون دلاری گلوبال‌هاوک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مایک پمپئو وزیر خارجه دولت ترامپ در دیدار با رجوی خود را عضوی از این گروه خوانده و خواسته تا از ظرفیت‌های آنها علیه جمهوری اسلامی استفاده شود!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا در دولت «دونالد ترامپ» در کتاب جدیدش به نام «سوگند مقدس» روایتی دست اول از رایزنی‌ها و کشمکش‌ها در واشنگتن پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی «گلوبال‌هاوک» در سواحل هرمزگان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرده است.