یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جان بولتون، عضو کابینه رئیس جمهور پیشین آمریکا، تیرماه سال 96 در جمع اوباش گروهک تروریستی منافقین گفته بود، مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جان بولتون عضو کابینه دونالد ترامپ، تیرماه سال 96 در جمع اوباش گروهک تروریستی منافقین گفته بود، مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید و ما جشن کریسمس 2019 را در تهران می‌گیریم.

خبرگزاری دانا

شب گذشته در دیدار رهبر انقلاب با سران و مسؤولان نظام، معظم له به اظهار نظر یکی از مسئولین آمریکایی اشاره کردند که مدعی شده بود جشن کریسمس را در تهران خواهند گرفت، اما این فرد کیست؟

وب‌گاه الف

شب گذشته در دیدار رهبر انقلاب با سران و مسؤولان نظام، معظم له به اظهار نظر یکی از مسئولین آمریکایی اشاره کردند که مدعی شده بود جشن کریسمس را در تهران خواهند گرفت، اما این فرد کیست؟

خبرگزاری مهر

متن کامل فرمایشات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام منتشر شد.

خبرگزاری دانا

واکنش گسترده اهالی جامعه به قرعه ایران در جام جهانی ثابت می کند که نبرد با دول متخاصم امریکا و انگلیس تا چه اندازه برای مردم ایران اهمیت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم در گزارشی نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در آخرین دوره ریاست خود به دنبال اجرای طرحی منطقه ای به همراه برخی کشور های عربی بوده است که این ابتکار عمل مبنی بر تعامل جهانی با دولت سوریه و به رسمیت شناختن نظام بشار اسد در مقابل خروج نیروهای ایرانی از سوریه بوده است اما نفتالی بنت، نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی این ابتکارعمل را متوقف...

خبرگزاری ایسنا

یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد که نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به دنبال اجرای طرحی بوده که بر اساس آن نظام بشار اسد از سوی جامعه جهانی به رسمیت شناخته شود و در مقابل، او نیروهای خارجی از جمله مستشاران ایرانی را از سوریه اخراج کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمیدرضا دهقانی، سفیر ایران در قطر که در مراسم قرعه کشی مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 که در دوحه برگزار شده، شرکت کرده است در صفحه توییتر خود اظهارات کنایه‌آمیزی را نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که مذاکرات احیای برجام به اذعان افراد آگاه به جریان مذاکرات تقریبا به نقطه پایانی رسیده، گفته می شود اختلاف بر سر حذف سپاه پاسداران از فهرست تروریسم ایالات متحده به مهمترین مانع بر سر راه به نتیجه رسیدن مذاکرات مبدل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: روز گذشته مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال 2022 در دوحه قطر برگزار شد و بر اساس این قرعه کشی ایران با قرار گرفتن در گروه B با تیم‌های انگلیس - آمریکا - برنده پلی‌آف (ولز / اسکاتلند / اوکراین) هم گروه شد.

خبرگزاری ایسنا

روز گذشته مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال 2022 در دوحه قطر برگزار شد و بر اساس این قرعه کشی ایران با قرار گرفتن در گروه B با تیم‌های انگلیس - آمریکا - برنده پلی‌آف (ولز / اسکاتلند / اوکراین) هم گروه شد.

خبرگزاری دانا

محمدرضا پورابراهیمی گفت: یکی از عوامل اصلی مشکلات معیشتی مردم و وضع تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی خیانات سران فتنه در سال 88 بود که دشمن برای اعمال تحریم ها گستاخ کرد.

وب‌گاه الف

«وندی شرمن» در جریان یک مصاحبه که پس از انعقاد توافق برجام انجام شده می گوید که هدفِ آمریکا در جریان مذاکرات "برجام"(2015-2013)، تعطیل شدن کلیِ برنامه اتمی ایران و بویژه غنی سازی اورانیوم توسط این کشور بوده است. مساله ای که در نوع خود نشان می دهد اساسا آمریکایی ها از همان ابتدا نیز نَه به متن برجام و نَه روح آن اعتقادی نداشته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا درباره توانایی دونالد ترامپ برای انجام موفقیت‌آمیز مذاکرات صلح در مسکو به روزنامه پالم بیچ پست گفت: ترامپ قادر به چنین کاری نیست.