یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل، اعدام گسترده در عربستان را ناعادلانه خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وندی شرمن در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا در حال به نتیجه رسیدن با ایران بر سر مذاکرات وین در راستای احیای توافق هسته‌ای است، با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران گفت: من فکر می‌کنم این اتفاق نزدیک است و ما می‌خواهیم تمامی طرفین از جمله روسیه که نشان داده است نگرانی‌هایی دارد، این کار را به سرانجام برسانند.

خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگویی به سوالاتی درباره حمله موشکی اخیر سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی و وضعیت فعلی مذاکرات وین پاسخ داد.

خبرگزاری دانا

وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا درباره مذاکرات وین میان ایران و گروه 1+4 اظهار داشت: فکر می‌کنم به توافق نزدیک هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر خارجه آمریکا در تداوم سیاست هراس از پیشرفت‌های برنامه هسته ای صلح آمیز ایران گفت: بسیار نگران اقدامات ایران هستیم و تصور کنید ایران یک سلاح هسته‌ای داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساختمان جدید پلاسکو، صبح امروز جمعه 20 اسفند 1400 با حضورسید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، محمد اسلامی وزیر سابق راه و شهرسازی و رئیس فعلی سازمان انرژی اتمی، محسن منصوری استاندار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و جمعی از کسبه افتتاح شد./ ایسنا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت: مشکل ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه این است که فکر می‌کند "خیلی باهوش و مهم" است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی که ند پرایس سخنگوی امور خارجه آمریکا گفته که علی رغم حمله روسیه به اوکراین، به تعامل با مسکو در خصوص برجام ادامه می دهیم و پیش تر نیز اشاره کرده بود که پیشرفت های چشم گیری انجام شده است، اما در ایران روایت های متفاوتی از روند مذاکرات به گوش می رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در کنار مطالبات ایران مبنی بر لغو تحریم و مساله راستی‌آزمایی، تضمین آمریکا که پیشتر با خروج از برجام، توافق را به این حال و روز انداخت ضروری به نظر می‌رسد؛ تضمینی که افزون بر ممانعت از کارشکنی سناتورهای جمهوری‌خواه، دولت‌های آتی آمریکا را با هر رویکرد سیاسی ملزم به اجرای آن کند.

خبرگزاری دانا

روزنامه ایران در گزارشی آورده است: صف اعتراف به شکست سیاست‌های امریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران هر روز طولانی‌تر می‌شود. این بار کریس مورفی، سناتور مشهور امریکایی نه تنها به این شکست اذعان کرده است که حتی از نیاز امریکا به توافق با تهران گفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری جمهوری اسلامی از اظهارات جدید وندی شرمن درباره مذاکرات وین به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام اسرائیلی گفت: «نفتالی بنت» نخست‌وزیر اسرائیل روز یکشنبه طی تماسی تلفنی از بایدن خواست که به توافق هسته‌ای 2015 با ایران بازنگردد و گفت: «اگر توافق را امضا نکنی، هیچ اتفاقی نمی‌افتد».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در ستون خبرهای ویژه خود تحلیل واشنگتن‌پست را منتشرکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جیمز کلورلی، معاون وزیر امور خارجه انگلیس در حالی که مذاکرات احیای برجام در وین به مراحل حساس رسیده به واشنگتن سفر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکو ایران در گزارشی به بررسی برنامه حامیان ترامپ برای جلوگیری از توافق احتمالی ایران وآمریکا پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در خبرهای ویژه خود تحلیل اندیشکده چتم هاوس در باره برجام را منتشر کرده است.