یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دور دوم مذاکرات آغاز شده و تیم مذاکره کننده مشغول رایزنی در هتل کوبورگ وین هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیاست خارجی پویا و فراگیر دولت، با آثار حائز اهمیت از جمله عضویت در پیمان شانگهای، انعقاد قرارداد سوآپ گازی با ترکمنستان و آذربایجان، صادرات سوخت، اهرم سازی و ترسیم چارچوب منطقی و مقتدرانه برای حریف و زیرپا گذاشتن تحریم‌های غرب نمایان شده است. کارنامه دولت سیزدهم حاکی از آن است که دیپلماسی اقتصادی به ریل اصلی خود بازگشته است. سیاست خارجی در دولت...

خبرگزاری دانا

یک تحلیلگر آمریکایی در زمینه قرارداد گازی تازه ایران، جمهوری آذربایجان و ترکمنستان نوشت، توافق سوآپ گازی توسط باکو و تهران، دلیلی برغلبه بر بحران سیاسی اخیر دو کشور همسایه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک تحلیلگر آمریکایی در مطلبی در زمینه قرارداد گازی تازه ایران، جمهوری آذربایجان و ترکمنستان نوشت، این توافق توسط باکو و تهران دلیلی برغلبه بر بحران سیاسی اخیر است. «جاشوا کوسرا» تحلیلگر امور قفقاز و اوراسیا در بخش‌هایی از این مطلب که روز شنبه در وبگاه «یوراسیا نت» منتشر شد نوشت، جمهوری آذربایجان و ایران با مبادله گاز طبیعی به همراه ترکمنستان موافقت...

وب‌گاه الف

یک تحلیلگر آمریکایی در زمینه قرارداد گازی تازه ایران، جمهوری آذربایجان و ترکمنستان نوشت، توافق سوآپ گازی توسط باکو و تهران، دلیلی برغلبه بر بحران سیاسی اخیر دو کشور همسایه است.

وب‌گاه عصر ایران

از زاویه دفاع از نظام جمهوری اسلامی و وحدت ملی، با گرایش‌های رادیکال، حتی اگر اصلاح‌طلب باشند، فاصله دارم.

وب‌گاه الف

عطاءالله مهاجرانی در مصاحبه با روزنامه شرق از عدم بازگشت خود به عالم سیاست خبر داده است.

وب‌گاه عصر ایران

البته ماجرای بی‌سامانی در اداره امور کشور، مثل ماجرای مدیریت آب و خاک و انتخابات! داستان دیگری است، که از همان زاویه من منتقد هستم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهاجرانی گفت: از زاویه دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران، تمامیت سرزمینی ایران و وحدت ملی، با گرایش‌های رادیکال، حتی اگر اصلاح‌طلب هم باشند، فاصله دارم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عطاءالله مهاجرانی در مصاحبه با روزنامه شرق از عدم بازگشت خود به عالم سیاست خبر داده است:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به مناسبت سالروز شهادت شهید محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی، مراسم رونمایی از «المان پدر برنامه اتمی و حافظ بزرگترین اسرار هسته‌ای ایران» در محل شهادت وی در شهر آبسرد، با حضور خانواده شهید و جمعی از مقامات کشوری و لشکری برگزار شد./ شبکه خبر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع اعلام کردند که «اشلی اتین» مسئول روابط عمومی «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا در پی اختلافات داخلی میان کارکنان دفتر هریس استعفا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گرچه از اعتراف BBC مبنی بر اینکه «از دو سه سال قبل اعتراضات سازمان‌دهی شده بود!» می‌توان فهمید که چه کسانی پشت پرده اغتشاشات در ایران هستند اما مرور بخش‌هایی از حوادث آن ایام خالی از لطف نیست.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حسینی گفت: دولت آیت الله رئیسی میراث‌دار یک دولت ورشکسته اقتصادی است، چیزی به نام ساختار و سازمان و منابع دولت که براساس آن دولت جدید بتواند کشور را اداره کند باقی نمانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نمایندگی ایران در سازمان ملل در «ژنو» در ایمیلی به هفته‌نامه آمریکایی «نیوزویک»، لفاظی‌های اخیر «مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در گردهمایی گروهک تروریستی «منافقین» را «افکار واهی و پوچ» توصیف کرد. طبق گزارش نیوزویک، معاون رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا چند روز پیش با حضور در گردهمایی منافقین، اتهاماتی علیه جمهوری...