یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایسنا

دور جدید مذاکرات وین / ارز 4200 تومانی / ادعای سفر احمد مسعود به ایران و... از موضوعات و اخبار پربازدید تحریریه سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

خبرگزاری ایسنا

یک سناتور آمریکایی و مشاور امنیت ملی پیشین این کشور از اجرای سیاست فشار حداکثری علیه ایران انتقاد کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «لیندسی گراهام»، نماینده جمهوری‌خواه و «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا از نحوه اجرای سیاست «فشار حداکثری» علیه ایران در دوران ریاست‌جموری «دونالد ترامپ» انتقاد کرده‌اند. لیندسی گراهام یکی از سناتور‌های جمهوری‌خواه است که جزو حامیان افراطی دونالد ترامپ محسوب می‌شود. بولتون، در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ به عنوان مشاور امنیت ملی منصوب شد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حامیان معروف ترامپ از نحوه سیاست فشار حداکثری امریکا علیه ایران انتقاد کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این اندیشکده در گزارش خود می‌نویسد: تهران خواهان برداشتن همه تحریم‌هایی است که پس از برجام اعمال شده است. این در حالی است که دولت بایدن در نشان دادن حسن نیت پس از خروج یکجانبه ترامپ از توافق تعلل کرده و برای فراهم کردن فضا جهت مذاکره، اقدام عملی را در دستور کار قرار نداده است. مذاکرات جدید به دلیل تغییراتی که در تیم مذاکرات ایران رخ داده و ادامه...

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز پژوهش‌های الجزیره قطر در گزارشی خاطر نشان کرد: اختلاف درباره مفهوم برداشتن همه تحریم‌ها و نبود ضمانت برای خارج نشدن دوباره آمریکا از توافق هسته‌ای، سبب بن‌بست در مذاکرات برجامی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در میانه تشدید تنش ها بین ایران و آذربایجان که به تازگی تا حدودی فروکش کرده، دولت آمریکا سکوت را ترجیح داده و از هرگونه اعلام موضع صریح خودداری کرده است، اما شاهین‌های واشنگتن و لابی‌های حامی اسرائیل ضمن ابرازحمایت قاطع از باکو از کاخ سفید هم نیز می‌خواهند همین رویکرد را در پیش گرفته و بر علیه تهران از باکو حمایت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پزشکیان گفت: بارها گفته ام مسئولین FATF داخلی را پیاده کنند تا همه چیز مشخص شود، عده ای دارایی‌های کشور و ثروت مردم را خوردند، بردند و متوجه نشدیم؛ بهترین راه این است که FATF داخلی درست شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان بولتون گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا در آزاد کردن درآمدهای افغانستان و آزاد کردن کمک‌های انسانی عجله نمی‌کند تا از وجود گروه‌های میانه‌رویی در طالبان اطمینان حاصل کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حملات مسلحانه و انتحاری داعش همانند آنچه بتازگی درمسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان شاهد بودیم همواره جان شهروندان این کشور را در دولت موقت طالبان تهدید می‌کند؛ حملاتی تروریستی که برایند خروج غیرمسوولانه آمریکا و ناتو است و تدبیری جدی از سوی طالبان برای جلوگیری از تکرار آنها می‌طلبد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت کشور دولت موقت طالبان در واکنش به مطالب اخیر جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که از خاک افغانستان علیه هیچ کشوری در جهان استفاده نخواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاد دانشگاه تهران: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانستند که در صورت تعدی، ایران توان پاسخگویی را دارد، در واقع ایران توانست با کمترین هزینه بیشترین امنیت را ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا گفت: تبعات خروج از افغانستان فعلا تمام‌شدنی نیست. شاید ما از افغانستان رفته باشیم، اما افغانستان و همینطور تروریست‌ها ما را رها نکرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هاشمی رفسنجانی و خانواده‌اش گمان می‌کردند که با عدم شرکت در یک مراسم رسمی نظام را تهدید کرده و می‌توانند امتیاز بگیرند؛ این شیوه درنهایت به یک خودزنی تمام‌عیار تبدیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با نارضایتی محافل غربی از تغییر ریل دولت و وزارت خارجه ایران، فضاسازی‌های مشابهی نیز در برخی رسانه‌های داخلی انجام می‌شود!

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان نوشت: همزمان با نارضایتی محافل غربی از تغییر ریل دولت و وزارت خارجه ایران، فضاسازی‌های مشابهی نیز در برخی رسانه‌های داخلی انجام می‌شود!