یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایسنا

فرشته احمدی با اشاره به علاقه دیرینه مردم ایران به خواندن زندگی‌نامه‌ها و سفرنامه‌ها از مورد توجه قرار گرفتن کتاب‌های مربوط به شخصیت‌های سیاسی در سال‌های اخیر و علت آن می‌گوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ با انتقاد از توافق هسته ای به فرانس24 گفت: آمریکا اکنون با فشاری باورنکردنی در ارتباط با ایران روبرو است.

خبرگزاری ایسنا

شبکه فرانس24 در گزارشی با اشاره به مذاکرات ایران و سایر طرف‌های برجام در وین برای احیای این توافق تصریح کرد: دولت بایدن برای بازگشت به توافق هسته ای در موقعیت دشواری قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق این روایت، که متاسفانه بازتاب ذهنیت تیم وزارت خارجه هم هست، ما باید به ساختارهای سیاسی ایالات متحده احترام بگذاریم و اختلافات کنگره و رییس جمهور را درک کنیم و «توقع زیادی» هم نداشته باشیم!

وب‌گاه فرارو

کانت از «آزادی برای کاربرد خرد در امور عمومی» دفاع می‌کند و معتقد است که افراد باید اجازه داشته باشند تا نظر خود را آزادانه در برابر دیگر افراد بیان کنند. برای مثال بازیکن فوتبال و یا فرد نظامی در مثال بالا باید اجازه داشته باشد تا اندیشه‌ها و نظرات خود را در رابطه با نقش خود و یا وضعیت ارتش کشورش بیان کند، چرا که تنها در این صورت امکان اندیشیدن، گفتگوی آزاد میان افراد، پیشرفت و بهبود...

خبرگزاری مهر

کتاب‌های «نقاشی قهوه‌خانه‌ای» و «از شریف تا لس آنجلس» چقدر دست مخاطبان غیرایرانی می‌رسد و چقدر ضریب می‌گیرند؟ ما در «روایت پیشرفت» و «روایت قرن» باید با مخاطبان بین المللی خودمان حرف بزنیم.

خبرگزاری دانشجو

امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص روند مذاکرات پیش رو در وین و اظهارات ضد و نقیض مقامات آمریکایی در خصوص به نتیجه رسیدن این مذاکرات گفت: در روند پیش رو بعضا اظهارات امیدوارکننده و ناامیدکننده‌ای در خصوص به نتیجه رسیدن یا نرسیدن مذاکرات وین به گوش می‌رسد مثلا شخصی مثل کریستین مورفی، نماینده دموکرات کنگره که همیشه از خروج ترامپ از...

وب‌گاه عصر ایران

در کردستان هم به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه مولوی عبدالحمید اشاره کردم که فرمودند مردم ایران بدون توجه به مذهب و قومیت در حقوق و مسئولیت هیچ تفاوتی ندارند

وب‌گاه عصر ایران

این کتاب به عناوین کلیدی، مسائل و رویکردهای نظری ارتباطات سیاسی می‌پردازد و دغدغه اصلی آن بازگرداندن سیاست به مطالعه ارتباطات با طرح سوالات کلیدی درباره قدرت و ایدئولوژی است: ارتباطات درباره چه چیزی، توسط چه کسی، چگونه، به نفع چه کسانی و با چه تاثیرات و تبعاتی برقرار می‌شود؟

خبرگزاری ایسنا

جان بولتون به همراه مقامات ارشد پیشین سازمان سیا، سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و سرویس اطلاعت خارجی انگلیس دیدگاهشان را در یک کنفرانس مجازی درباره احتمال توافق میان آمریکا و ایران مطرح کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترور شهید «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بار دیگر استاندارد دوگانه و سیاست یک بام و دو هوای کشورهای غربی را در مواجهه با تروریسم به تصویر کشید؛ کشورهایی که حتی در شعار نیز حاضر به محکوم کردن این جنایت آشکار نشدند.

خبرگزاری ایسنا

محمدصادق علیزاده در روایتی از جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر معظم انقلاب که با عنوان «خدای آن‌سوی اروند، همان خدای این سوی اروند است» آن را منتشر کرده، به مرور بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره معیشت افرادی که کارمند رسمی نیستند و بیمه ندارند پرداخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروا سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمع با واکنش جدی و آمیخته با قاطعیت آقا روبه‌رو می‌شود: «نه! بر نمی‌دارم!» حرف ماسک است. یادداشتی آمده و یحتمل به‌دلایل فنی تصویربرداری، درخواست برداشتن ماسک را از آقا کرده. فضای جلسه به‌خودی‌خود همین‌جور سنگین است، جدیت خود آقا هم این سنگینی و ثقل را دوچندان کرده، طوری که وقتی یادداشت مزبور رسید (فاصله‌ها بسیار زیاد بود و طبق منطق ما برداشتن ماسک...

خبرگزاری مهر

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، روایتی از جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.