یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه مشرق نیوز

همایش سالانه منافقین در خاک اروپا و با حضور تنی چند از مقامات امریکایی برگزار شد تا نمایشی از رویکرد غرب نسبت به ایران باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگانی از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا قرار است در همایش این هفته منافقین حضور یابند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، گروهی از نماینده‌های کنگره آمریکا در نشست گروهک تروریستی منافقین که هر ساله با هواداران اجاره‌ای برگزار می‌شود شرکت می‌کنند. روزنامه «واشنگتن‌تایمز» گزارش داده گروهی از نماینده‌های هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در کنگره آمریکا جزو شرکت‌کنندگان در نشست مجازی چند روز آینده گروهک منافقین خواهند بود. «کوین مک‌کارتی»، رهبر حزب جمهوری‌خواه در مجلس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «دامینا پالیتا» و «یاسمین ابوطالب» خبرنگار‌های روزنامه «واشنگتن» در کتابی که به‌زودی چاپ می‌شود نوشته است، سال گذشته، ابتلای شدید «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به ویروس کرونا، کاخ سفید را دچار وحشت و هرج‌ومرج کرده بود. به نوشته پایگاه خبری «هیل»، آن‌ها در این کتاب که عنوان «سناریوی کابوس: پشت پرده پاسخ دولت ترامپ به همه‌گیری که تاریخ را...

وب‌گاه الف

بعد از ملموس شدن نتیجه مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 هر کسی متناسب با گرایش و نسبت خود با نظام جمهوری اسلامی ایران، عللی را برای آن تحلیل کرد. برخی از این تحلیلگران خود کنشگر سیاسی هستند، اما پوستین تحلیلگر پوشیده‌اند و در داخل و خارج کشور مشغول تخریب نظام هستند که تحلیل آنان نباید مورد اعتنا قرار گیرد

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از ملموس شدن نتیجه مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 هر کسی متناسب با گرایش و نسبت خود با نظام جمهوری اسلامی ایران، عللی را برای آن تحلیل کرد.

خبرگزاری ایسنا

تحلیلگر سیاسی لبنانی به ادعاهای مقام پیشین سعودی مبنی بر نمایشی بودن انتخابات ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: «مایکل وولف» نویسنده کتاب پرفروش «آتش و خشم» که درباره دولت «دونالد ترامپ» دست به افشاگری زد، در یک کتاب جدید داستان ماه‌های آخر اقامت ترامپ در کاخ سفید را روایت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان و وزیر پیشین ارشاد در جمع مردم استان اردبیل گفت: مردم در 28 خرداد به وضع موجود پایان خواهند داد و اجازه نخواهند داد دولت بی کفایت و ناکارآمد فعلی تکرار شود. وی افزود: آقای همتی می‌گوید من آمده‌ام تا روحانی آخرین رئیس جمهور ایران نباشد! چنین ادعایی نشان آن است که مردم ایران را، انقلاب ایران را، رهبری ایران...

وب‌گاه مشرق نیوز

صف‌های طولانی در نزدیک سفارت ایران در کشورهای مختلف پیام روشنی از درخشش مردم‌سالاری دینی مخابره کرده و جهانیان بدون واسطه رسانه‌های جهت‌دار؛ حضور و مشارکت همه ایرانیان پای صندوق رأی را می‌بینند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی نوشت: سازمان تروریستی منافقین بار دیگر رویای خام بازگشت به ایران و در دست گرفتن حکومت را با بیگانگان در میان گذاشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سایت اصلاح طلب، دستپخت جریان فتنه را به پای جلیلی نوشته است. قطعنامه 1929 در سالگرد فتنه 88 و با هدف ترغیب و تشویق جریان فتنه صادر شد.

وب‌گاه فرارو

موفقیت مذاکرات ایران و عربستان در بغداد که قاعدتا سردار قاآنی نقش محوری دارند و مذاکرات برجام در وین که دکتر عراقچی متحمل چالش‌های طاقت‌فرسای آن هستند، در راستای منافع ملی ایران است.