یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ناکامی در تروریسم اقتصادی، دشمنان را وادار به ترور و حذف فیزیکی فرزندان ایران کرده است. اما تلخی این واقعیت نباید دستاویز تندروی‌هایی با انگیزه های سیاسی شود. واقعیات امروز کشور و منطقه، هوشمندی جمهوری اسلامی را در هر نوع تصمیم و پاسخی ضروری ساخته و ناکامی صهیونیسم را در پی خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناسان می‌گویند «دونالد ترامپ» که تا کنون پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا را نپذیرفته‌است، در حال طرح‌ریزی شرایطی‌است که کار را برای دولت بعدی و همپیمانان اروپایی‌اش دشوارتر کند.

خبرگزاری ایسنا

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در واکنش به ترور دانشمند برجسته کشورمان، این اقدام تروریستی را توجیه پذیر تلقی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تروریسم دولتی آشکار علیه ایران که این‌بار به شهادت یکی دیگر از چهره‌های علمی ایران منجر شد، باردیگر خواست قلبی کاخ‌سفید و تل‌آویو مبنی‌بر توقف مسیر پیشرفت و اقتدار ایران را برملا ساخت. ترور محسن فخری‌زاده باردیگر خط بطلان بر ادعای غرب در حمایت از حقوق بشر، صلح و امنیت بین‌المللی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ در مصاحبه با یک نشریه آلمانی گفت او با وجود مخالفت با نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری، سرانجام و ناگزیر کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برخی طرح‌های فصلی خانه کتاب را قبول ندارند و عده‌ای دیگر هم می‌گویند باید این طرح‌ها باشد تا کتابفروشی‌ها رونقی پیدا کند. پاییزه کتاب 99 هم در اوج همه‌گیری این ویروس کوچک که زندگی‌مان را تغییر داده است برگزار شد تا کتابفروشی‌ها هم بتوانند حال و روزشان در این روز‌های کسادی بازار نشر را بهتر کنند. در گزارش امروز آمار پاییزه کتاب 99 و جزئیات آن و اینکه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید با توجه به واکنش‌های رییس جمهوری آمریکا برای نپذیرفتن شکست در انتخابات گفت، اقدامات ترامپ برای لغو نتایج انتخابات تلاش بدون خشونت برای کودتا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه آفتاب یزد در گفت وگویی آورد: ترامپ مخالف چندجانبه گرایی بود اما بایدن موافق این مسئله است و طرفدار چندجانبه گرایی با متحدین به خصوص اروپا است. بسیاری از اروپایی‌ها منتظر این فرصت هستند و از این که ترامپ بازنده شده است بسیار خوشحال اند.

خبرگزاری ایسنا

الحاق ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی به نیروی دریایی سپاه و واکنش های خارجی نسبت به این رخداد / توضیحات فرمانده سنتکام درباره فشار حداکثری علیه ایران / ادعای تبادل پیام بین ایران و آمریکا از طریق کشورهای عربی از سوی یک مسئول آمریکایی / لزوم پاسخ وزیر کشور به اتفاق تخریب خانه یک زن در بندرعباس و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها...

خبرگزاری ایسنا

معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس با اشاره به تمایل دولت کنونی آمریکا به مذاکره با ایران، مدعی تبادل پیام میان تهران و واشنگتن از طریق برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس شد.

خبرگزاری ایسنا

مساور امنیت ملی پیشین آمریکا در گفت و گویی به موضع ترامپ درباره ایران در روزهای باقی مانده به پایان دوران ریاست جمهوری اش پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی دولت ترامپ گفت اقدام نظامی ترامپ علیه ایران را امری بعید می داند همچنین ترامپ در فکر مذاکره و بازگشت به برجام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه جوان در مطلبی نوشت: باراک اوباما رییس‌جمهور سابق امریکا مشارکت بی‌سابقه در انتخابات امریکا را نشان گسست در امریکا می‌داند و در گفتگو با سی‌بی‌اس گفته اینکه هرکدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به بیش از 70 میلیون رأی دست یافته‌اند، نشان می‌دهد که کشور به شدت گسسته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در چند قدمی پایان دولتش، دست به تغییر و تحولاتی در پنتاگون زده‌است. به باور ناظران، تغییر وزیر دفاع در ادامه دومینویی صورت گرفته که ترامپ بتواند در میانه جنجال های انتخاباتی در حوزه امنیتی - دفاعی بدون مانع و محدودیت عمل کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت جدید آمریکا با میراثی از مشکلات و بحران‌های بجا مانده از دولت ترامپ از جمله تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آن علیه ایران، به زودی آغاز به‌کار می‌کند و جو بایدن به عنوان رئیس دولت جدید و منتقد سیاستها و رفتارهای ترامپ وعده به اتخاذ رویکردهایی متفاوت از سلفش داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری مستقر در کاخ سفید با حمله به جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق خود که سال گذشته اخراج شده بود، وی را کندذهن ترین فرد در دولت خود معرفی کرد.