یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه مشرق نیوز

وودوارد در کتاب خود، گزارشی مستند و واقع‌گرایانه از دولت ترامپ و کاخ سفید تحت مدیریتش ارائه کرد و برای نخستین‌بار پرده از واقعیت‌هایی برداشت که تا زمان انتشار کتاب، هیچ‌جا بیان نشده بودند.

خبرگزاری مهر

اشاره رهبر انقلاب به مطالعه کتابی درباره انحطاط ساختار سیاسی آمریکا، فرصت مناسبی برای معرفی چند کتاب مهم در این حوزه و آمریکای تحت مدیریت دونالد ترامپ است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترامپ با ایجاد آشفتگی و هرج و مرج به جهانی که همین حالا هم در ناامنی به سر می‌برد تلاش می‌کند شرایط را پیچیده‌تر کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت، احتمالا دکتر آنتونی فائوچی عضو ارشد نیروی ویژه مبارزه با کرونا را بعد از انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) اخراج می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه جهان صنعت در گزارشی، آورده است: فردا 13 آبان 1399 برای آمریکایی‌ها یک روز هیجان‌انگیز است و به نظر می‌رسد اگر تعارف‌ها و سخنان سیاسیون را چندان جدی نگیریم که برای ایران تفاوتی نمی‌کند که بایدن برنده شود یا ترامپ، باید گفت یک روز تاریخ‌ساز دیگر برای ایران باز هم با مشارکت آمریکایی‌ها رقم می‌خورد.

خبرگزاری تسنیم

نشر سخن ترجمه جدیدی از خاطرات جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا، با عنوان «اتاق حوادث» منتشر و روانه کتابفروشی‌ها شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - "الکساندر ویندمن" سرهنگ ارتش آمریکا و مدیر سابق امور اروپا در شورای امنیت ملی آمریکا قرار است به زودی کتاب خود در مورد حضور در دادگاه و شهادت دادن علیه استیضاح ترامپ را منتشر کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه اعتماد در مطلبی نوشت: دموکرات‌ها یا جمهوری‌خواهان؟ جو بایدن یا دونالد ترامپ؟ در صورت پیروزی کدام یک تهران و و واشنگتن به تخاصم نزدیک‌تر می‌شوند یا از سطح تنش میان دو کشور کاسته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناسان حاضر در میزگرد «واکاوی انتخابات آمریکا و پیامدهای آن بر جهان و ایران» می‌گویند دموکرات‌ها شدیدترین تحریم‌های ضدایرانی را وضع کردند. به گفته این کارشناسان، حتی در صورت ورود «جو بایدن» به کاخ سفید و اشتیاق وی برای بازگشت به برجام، او با هدف گرفتن امتیازات بیشتر از تهران، عجله‌ای در لغو تحریم‌ها نخواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید گفت ترامپ در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری، بی‌سروصدا از قدرت کناره نمی‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه اعتماد نوشت: با خروج دونالد ترامپ رییس‌جمهور ایالات متحده از توافق هسته‌ای، حاکمان امریکایی بر این باور بودند که با فشار تحریم‌های اقتصادی و حداکثری بر ایران به سرعت باب مذاکره‌ای را با ایران باز خواهند کرد که نتیجه آن توافقی خواهد بود برخلاف برجام که از سویی از غنی‌سازی در آن خبری نباشد و از سویی دیگر برنامه موشکی و نفوذ منطقه‌ای ایران در سایه آن کنترل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طی روزهای گذشته در شهر «هوستون» ایالت تگزاس؛ ایالتی که طرفدار دونالد ترامپ به شمار می رود، معترضان یه سیاست‌های تبعیض و سوءمدیریت کاخ سفید با اضافه کردن کلماتی به یک بنر تبلیغاتی حامی ترامپ، آن را به بنر ضد ترامپ تبدیل کردند که بر روی آن نوشته شده «ترامپ باید به زندان بیفتد».

خبرگزاری ایسنا

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در گفت‌وگویی با اشاره به مواضع دولت آمریکا در قبال ایران از سیاست‌های دولت ترامپ انتقاد کرد.