یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایسنا

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در یادداشتی مدعی شد که ترامپ با اقدامات خود باعث جان گرفتن توافق هسته‌ای شده است‌.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده پیشین تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ انسجام در داخل برای مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا خطاب به منتقدان برجام و دستگاه دیپلماسی گفت: اگر از برجام ناراحت هستید فعلا ناراحتی خود را نگه دارید و با رفتارها و گفتارهای خود سوژه دست دشمن ندهید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیک با تاکید به اینکه برای حفظ برجام همه طرف ها باید به تعهدات خود عمل کنند، گفت: مناسب ترین گزینه در شرایط کنونی این است که آمریکا به توافق برجام بازگردد و تعهدات خود را مطابق با برجام رعایت کند.

خبرگزاری ایسنا

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: درست است که ما یک سال وقت داریم، اما اگر بتوانیم، حتی سه روز آخر یا دو روز آخر هم تلاش خواهیم کرد تحریم‌ها را برداریم تا دولت بعدی بدون تحریم کار خود را آغاز کند

خبرگزاری مهر

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور مشورت پذیر است، تحمیل پذیر نیست و کسی است که همه عمر خود را در سیاست بوده، مسائل سیاسی را خوب می‌فهمد و همه آدم‌های این کشور را می‌شناسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در گفت وگو با روزنامه ایران گفت: معتقدم نگاه ما باید این باشد که هرچه می‌توانیم کار کنیم و مسیر را هموار کنیم تا دولت بعدی بتواند راحت‌تر کار کند. در چنین نگاهی، درست است که ما یک سال وقت داریم، اما اگر بتوانیم، حتی سه روز آخر یا دو روز آخر هم تلاش خواهیم کرد تحریم‌ها را برداریم تا دولت بعدی بدون تحریم کار خود را آغاز کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحلیلگران و برخی رسانه‌های بین‌المللی با غیرقانونی خواندن استفاده کاخ سفید از مکانیسم ماشه علیه ایران، این اقدام یکجانبه دولت «دونالد ترامپ» را عاملی جهت تضعیف و ایجاد بحران مشروعیت برای شورای امنیت و حق وتو ارزیابی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه اعتماد در یادداشتی آورد: اینک مشخص شده که انتخاب‌های هیجانی و بدون تدبیر دونالد ترامپ در آغاز دوران ریاست‌جمهوری وبال گردنش شده است! بخش مهمی از مشاوران و وزرایی که در ابتدا در کنارش بودند، به منتقدان و مخالفانش تبدیل شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیاست‌های یکجانبه‌گرایی و فشار به زعم خود حداکثری دولت دونالد ترامپ در آستانه انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) ریاست جمهوری در آمریکا، این بار جهان را به تقابل با خود کشانده است؛ آنچنان که درعرض کمتر از دو هفته، قدرت‌های جهانی یکصدا نه تنها با قطعنامه پیشنهادی بلکه با نامه درخواستی واشنگتن برای فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران مخالفت کرده اند.

خبرگزاری میزان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار ویدیویی به خروج آمریکا از برجام و رفتارهای متناقض این کشور برای برگشت به این توافق و قطعنامه 2231 شورای امنیت پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار ویدیویی، به خروج آمریکا از برجام و تناقض‌های رفتاری واشنگتن در رجوع به این توافق و قطعنامه 2231 شورای امنیت اشاره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران با انتشار ویدیویی به خروج آمریکا از برجام و تناقض‌های رفتاری واشنگتن در رجوع به این توافق و قطعنامه 2231 شورای امنیت پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران با انتشار ویدیویی به خروج آمریکا از برجام و تناقض‌های رفتاری واشنگتن در رجوع به این توافق و قطعنامه 2231 شورای امنیت پرداخت.