یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - استاد قوانین بین‌الملل دانشگاه کمبریج انگلیس با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از توافق با ایران و در نتیجه عدم توانمندی این کشور برای به‌کاری مکانیسم برجام تصریح کرد که این سازوکار برای حفظ یکپارچی برجام و نه ابزاری برای نابودی آن طراحی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفته پیش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ خرید کتاب این وزارتخانه را از ناشران بیش از 33 میلیارد ریال اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقام‌های ارشد روسیه به تلاش‌های خود در مورد حفظ برجام شدت بخشیده‌اند. تحلیلگران مسائل بین‌المللی اعتقاد دارند مسکو بقای توافق هسته‌ای با ایران را تضمینی برای حفظ اقتدار شورای امنیت می‌داند.

خبرگزاری ایسنا

سرویس جهانی شبکه بی‌بی‌سی در گزارشی به قلم «مارک ولر» با بررسی استدلال های موجود درباره تلاش آمریکا برای بکارگیری مکانیسم بازگردانی تحریم ها علیه ایران، به این نتیجه می‌رسد که درخواست آمریکا از سوی شورای امنیت نادیده خواهد گرفته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«اتاقی که در آن اتفاق افتاد» خاطرات جان بولتون درباره بی تدبیری‌های ترامپ و سیاست‌های کاخ سفید درباره مسائل مختلف سیاسی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اصولگرایان نمی‌خواهند رسوایی‌های آمریکا در شورای امنیت را ناشی از توان دیپلماسی کشور معرفی کنند و از کنار آن می‌گذرند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - تحلیلگر مسایل آمریکا، کنوانسیون ملی جمهوریخواهان را نشان‌دهنده فقدان حمایت چهره‌های سرشناس از ترامپ دانست و گفت سخنرانی فرزندان و بستگان ترامپ، این حزب را به یک محفل خانوادگی تبدیل کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در رشته توئیت‌هایی بار دیگر به دو کتابی که اخیرا علیه او نوشته شده‌اند واکنش نشان داد. ترامپ در پیام اول خود نوشت: «تنها روشی که یک فرد می‌تواند [به وسیله آن] درباره من کتاب بنویسد این است که آن کتاب تا آخرین حد ممکن محتویات بدی که بیشترشان دروغ باشد داشته باشد. این مثل این است که کسی بخواهد در سی‌ان‌ان و ام‌اس‌ان‌دی‌س...

خبرگزاری ایسنا

بازخوانی واقعه هشت شهریور سال 1360/ وضعیت نامطلوب آمریکا در شورای امنیت / «او» حسین همه است / مسدود شدن 3 سایت به بهانه نقض تحریم‌ها علیه ایران / توضیحاتی درباره پرونده قتل رومینا اشرفی و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

خبرگزاری ایسنا

یک مقام آمریکایی مدعی شد که مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا با دروغگویی به دونالد ترامپ به دنبال راه‌اندازی جنگ با ایران بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اصولگرایان نمی خواهند رسوایی‌های آمریکا در شورای امنیت را ناشی از توان دیپلماسی کشور معرفی کنند و از کنار آن می گذرند.

خبرگزاری ایسنا

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا به اقدام دونالد دونالد ترامپ در خصوص کلید زدن مکانیسم ماشه انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: امارات با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خود را قربانی نمایش انتخاباتی ترامپ و نتانیاهو کرد.