یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک قاضی فدرال شنبه در حکمی اعلام کرد که جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید می‌تواند کتاب افشاگر خود علیه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را منتشر کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا که بعد از بروز اختلافاتی با ترامپ از تیم دولت آمریکا کنار گذاشته شد، کتابی افشاگرانه علیه او نوشته و در گیرودار نبرد با کرونا و مقابله با جنبش ضد نژادپرستی، آبروی ترامپ را به بازی گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه فرامنطقه ای «رأی الیوم» چاپ لندن در شماره امروز (شنبه) خود از «سه کتاب رسواکننده» دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که به زودی چاپ و منتشر می شوند، به عنوان «یک چالش عمده» بر سر راه ترامپ جهت دستیابی به پیروزی در انتخابات آتی ریاست جمهوری نام برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ «جان بولتون» مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در کتاب جدیدش به شرح انگیزه دفاع رئیس‌جمهور این کشور از ولیعهد عربستان سعودی در ماجرای قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار سعودی مقیم آمریکا پرداخته و این اقدام را برای پوشش رسوایی دخترش ایوانکا دانست.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه گاردین با انتشار بخشی از کتاب خاطرات جان بولتون که قرار است در تاریخ 3 تیر روانه بازار شود، از روابط نزدیک ترامپ با برخی رهبران جهان و اختلاف نظر او با برخی دیگر پرده برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ جان بولتون» مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در بخشی از کتاب جدید خود نوشته است، انگلیس با خروج آمریکا از برجام مشکلی نداشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه الاهرام مصر در گزارشی با توجه با افول قدرت آمریکا در جهان و از بین رفتن شانس پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده و روی کار آمدن قدرت های نوظهور مانند چین و از میان رفتن جهان تک قطبی آمریکایی تاکید کرد، اسرائیل به دلیل از دست دادن حمایت های آمریکا در بیم و وحشت به سر می برد.

خبرگزاری دانا

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در کتاب جنجالی جدیدش نوشته است وزیر امور خارجه وقت انگلیس مخالفت چندانی با لغو برجام از سوی آمریکا نداشته و بر ضعف‌های آن تأکید داشته است.

خبرگزاری ایسنا

کتاب خاطرات «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا و «مری ترامپ» برادرزاده «دونالد ترامپ»، پیش از انتشار رسمی، در صدر فهرست فروش سایت آمازون قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - سخنگوی رئیس جمهوری روسیه ادعای جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا مبنی بر نفوذ ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه بر دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود را در کرد.

خبرگزاری دانا

برخلاف بورس‌های آمریکا، شاخص‌های آسیا و اروپا صعودی بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌به‌رغم آنکه متن کامل کتاب "اتاقی که در آن اتفاق افتاد" نوشته جان بولتون هنوز منتشر نشده است، جزئیاتی از رویکرد رئیس‌جمهوری آمریکا در تصمیم‌گیری سیاست خارجی منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عملکرد رئیس‌جمهور پرحاشیه ایالات‌متحده آمریکا در چند هفته اخیر بیش از همیشه او را با انتقادهای تند و تیز مردم و به‌ویژه نویسندگان و اندیشمندان آمریکایی روبه‌رو کرده است. در آخرین تلاش، «مری ترامپ» برادرزاده ترامپ سعی دارد به افشاگری علیه او دست بزند.

خبرگزاری ایسنا

برخلاف بورس‌های آمریکا، شاخص‌های آسیا و اروپا صعودی بودند.