یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در بخشی از کتاب جدید خود مسائل پشت پرده در حمایت آمریکا از ولیعهد عربستان در پرونده قتل "جمال خاشقچی" را افشا کرده و نوشته است که ترامپ به خاطر فروش اسلحه به عربستان بن سلمان را مورد حمایت قرار داده است.

خبرگزاری دانا

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا بار دیگر به شدت از عملکرد دونالد ترامپ انتقاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراز و نشیب‌های بسیار در مناسبات تهران و واشنگتن طی یک سال اخیر، نه تنها تکیه و تاکید بر «مذاکره» با ایران را در گفتمان رهبران کاخ سفید کمرنگ نساخته، بلکه شرایط کنونی ناشی از مسائل داخلی و خارجی آمریکا، این گزاره را نزد «دونالد ترامپ» و هم‌قطارانش به کلیدواژه‌ای پراهمیت‌تر تبدیل کرده‌است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با «آکسیوس» از تردید درباره مشروعیت بخشیدن به «خوان گوایدو» رهبر اپوزیسیون ونزوئلا خبر داد و اعلام کرد که آماده دیدار با «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور این کشور است. وی در این باره گفت: شاید به دیدار با مادورو فکر کنم. او هم مایل به انجام این دیدار است و من هم هیچ وقت با این مسئله مخالف نبوده‌ام. می‌دانید...

خبرگزاری دانا

رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای از تغییر نظرش درباره سرکرده مخالفان دولت در ونزوئلا و آمادگی برای دیدار با رییس جمهوری قانونی این کشور گفت.

خبرگزاری دانا

سخنگوی مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا ضمن تکذیب خبر حمایت وی از نامزد حزب رقیب در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر امسال، گفت او نه به ترامپ و نه به بایدن، رأی نمی‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری، برجام را قربانی زیاده‌خواهی دوسویه توصیف کرد و نوشت: آنچه بولتون در کتاب خود درباره کارکرد و ارزش برجام برای ایران نوشته است بار دیگر عظمت تلاش سرداران سیاسی ایران را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای از تغییر نظرش درباره سرکرده مخالفان دولت در ونزوئلا و آمادگی برای دیدار با رییس جمهوری قانونی این کشور گفت.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی در نخستین واکنش به کتاب خاطرات «جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا، این کتاب را «یک مورد خطرناک» خواند و اعلام کرد که بیشتر خاطرات وی در مورد کره جنوبی، «تحریف» شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا، ریاست جمهوری ترامپ را برای این کشور خسارتی خطرناک دانست و گفت امیدوارم تاریخ، ترامپ را رئیس جمهوری یک دوره‌ای به خاطر بسپارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهوری آمریکا گفت که تحریم‌های این کشور علیه چین را به منظور عدم تداخل در توافق تجاری با پکن تعلیق کرده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا، ریاست جمهوری ترامپ را برای این کشور خسارتی خطرناک دانست و گفت امیدوارم تاریخ، ترامپ را رئیس جمهوری یک دوره‌ای به خاطر بسپارد.

خبرگزاری دانا

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در یک مصاحبه اعلام کرد، در انتخابات ریاست جمهوری 2020 از جو بایدن نامزد دموکراتها حمایت خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی دولت دونالد ترامپ که در روزهای اخیر با انتشار کتاب خاطراتش در رسانه‌ها جنجال بزرگی علیه رئیس سابقش به راه انداخته، بالاخره روز یکشنبه در گفت‌وگو با دیلی تلگراف، ضمن تأکید صریح بر اینکه «ترامپ جمهوریخواهان را نمایندگی نمی‌کند» از رقیب دموکرات وی اعلام حمایت کرد. حمایت صریح این چهره محافظه‌کار تندرو از نماینده حزب دموکرات را می‌توان نقطه عطف...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری آمریکا گفت که تحریم‌های این کشور علیه چین را به منظور عدم تداخل در توافق تجاری با پکن تعلیق کرده است.