یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وزیر خارجه آمریکا با دروغ دانستن موارد مطرح شده در کتاب "جان بولتون" مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید، مدعی شد: تعقیب و ترور سردار سلیمانی برای انتخاب دوباره "دونالد ترامپ" به ریاست جمهوری امریکا نبوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که کتاب جدیدش به بمب خبری جدید علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور تبدیل شده در بخشی از این کتاب روایت خودش را از چگونگی خروج آمریکا از برجام ارائه کرده است. روایت بولتون نشان می‌دهد او حتی زمانی که هنوز به سمت مشاور امنیت ملی آمریکا منصوب نشده بود، در گرایش دولت این کشور به سمت خروج از توافق هسته‌ای...

خبرگزاری دانا

دبیر شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: چرا اروپا دستپخت مشترک دو احمق بی‌کفایت را در خروج از برجام نادیده گرفت و با ارائه قطعنامه ضدایرانی بازیچه دست آنها شد؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که روایات انفجاری جان بولتون از دوره خود به‌عنوان مشاور امنیت ملی ایالات متحده با افشاگری "ادوارد اسنودن" درمورد نظارت گسترده دولت بر شهروندان آمریکایی قابل مقایسه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی شمخانی در توئیتی نوشت: چرا اروپا دستپخت مشترک دو احمق بی‌کفایت را در خروج از برجام نادیده گرفت؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که کتاب جدیدش به بمب خبری جدید علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور تبدیل شده در بخشی از این کتاب روایت خودش را از چگونگی خروج آمریکا از برجام ارائه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ دبیرشورای‌عالی امنیت‌ملی با اشاره به انتشار کتاب جنجالی جان بولتون و واکنش متقابل ترامپ، در واکنش به قطعنامه اخیر آژانس به کنایه گفت: چرا اروپا دستپخت مشترک دو احمق بی‌کفایت را در خروج از برجام نادیده گرفت و با ارائه قطعنامه ضدایرانی بازیچه دست آنها شد؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: چرا اروپا دستپخت مشترک دو احمق بی‌کفایت بولتون و ترامپ را در خروج از برجام نادیده گرفت و با ارائه قطعنامه ضد ایرانی بازیچه دست آنها شد.

خبرگزاری ایسنا

علی شمخانی گفت: چرا اروپا دستپخت مشترک دو احمق بی‌کفایت را در خروج از برجام نادیده گرفت و با ارائه قطعنامه ضدایرانی بازیچه دست آنها شد؟

خبرگزاری ایرنا

جبهه جدید رویارویی با دونالد ترامپ، نه دموکرات‌ها هستند و نه شهروندان رنگین‌پوست آمریکایی بلکه یکی از مشاوران سابق و دوست و رفیق دیروز او یعنی جان بولتون است.