یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - کتاب جدید جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ با عنوان «اتاق اتفاق» (The Room Where It Happened) بخاطر انتشار در آستانه انتخابات 2020 این کشور و افشاگری‌ها در باره رئیس جمهوری آمریکا بسیار خبرساز شده است. وی در بخش اول این کتاب ترامپ را فردی سست عنصر و تحت تاثیر افراد دیگر در اوایل ورود به کاخ سفید توصیف می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در کتاب جدید خود با نام «اتاق اتفاق» به تلاش‌های بی‌حاصل اروپا برای ماندن آمریکا در توافق برجام اشاره می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانسی تلفنی که روز گذشته به منظور اعمال محدودیت‌ها بر رسانه‌های چینی برگزار شد، صدای یک خبر‌نگار که در مورد اتهامات مطرح شده علیه ترامپ در کتاب جنجالی «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق سؤال پرسید را قطع کرد. به نوشته وبگاه «هیل»، «مورگان اورتاگوس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سؤال خبرنگار رویترز در...

خبرگزاری ایسنا

وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به اقدام تروریستی رئیس‌جمهور کشورش در به شهادت رساندن سردارشهید قاسم سلیمانی در اظهارات مطرح شده جان بولتون در کتاب خاطراتش، از سیاست خارجی دونالد ترامپ دفاع کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که انتشار کتابش تحت عنوان «اتاق اتفاق» در محافل سیاسی آمریکا بحث برانگیز شده در بخش‌هایی از این کتاب روایتی از وارد کردن فشار بر رئیس‌جمهوری آمریکا بر سر موضوع رد کردن توافق هسته‌ای ایران پرداخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه فرامنطقه‌ای «رأی الیوم» چاپ لندن در سرمقاله شماره امروز (سه شنبه) خود نوشت: اعزام کشتی‌های حامل سوخت و مواد غذایی از سوی ایران به ونزوئلا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به تسلیم واداشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی‌که آمریکا از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی در سوریه برای براندازی حکومت دمشق بود، "جیمز جفری" نماینده ویژه کاخ سفید در امور سوریه اعلام کرد که واشنگتن به دنبال براندازی "بشار اسد" رئیس‌جمهوری این کشور از قدرت نیست، اعترافی که پس از 10 سال نشان از شکست سیاست‌های آمریکا در قبال دمشق دارد.

خبرگزاری ایسنا

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در بخشی از کتاب خاطراتش به درخواست ترامپ از آبه برای میانجیگری روابط تهران - واشنگتن پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون در کتاب اتاق اتفاق، اختلافات میان ترامپ و وزیر امور خارجه وقت و مشاور امنیت ملی آمریکا بر سر توافق هسته‌ای با ایران را جرقه ورود خود به کاخ سفید ذکر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در بخشی از کتاب خود به خطراتی از جمله تهدیدات هسته‌ای ایران و کره شمالی که به زعم وی برای آمریکا تهدید بشمار می‌رود اشاره کرده است.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در کتاب جدید خود آورده است که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا سال گذشته میلادی از «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن خواسته بود بین آمریکا و ایران میانجیگری کند.

خبرگزاری دانا

نگاهی به سرمقاله روزنامه های کثیرالانتشار و چاشنی که هر کدام از رسانه های مکتوب به محتوای امروز نشریات اضافه کردند.