یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سخنگوی مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید با نادرست دانستن خبر مربوط به رای دادن بولتون به بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت او به ترامپ هم رای نمی‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید در کتاب جدید خود گفته است که در نشست سران گروه هفت در فرانسه ترامپ قصد داشت با ظریف دیدار کند، اما او به همراه پمپئو و نتانیاهو همه تلاش خود را کردند تا این اتفاق نیافتد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته ی اقتصاددان مشهور جفری ساکس، جنگ سرد عمیق میان آمریکا و چین در مقایسه با ویروس کرونا نگرانی بزرگتری برای جهان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا، تهدید ترامپ علیه جان بولتون را ناشی از شوخ طبعی وی دانست و گفت بولتون برای کسب سود، کتاب نوشت.

خبرگزاری دانا

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در کتابش خبر داد، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان نشست سران گروه 7 در شهر «بیاریتز» فرانسه واقعا می‌خواست با وزیر خارجه ایران دیدار کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتهامات وارد شده بر «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا از سوی «جان بولتون» مشاور امنیتی پیشین او هر چند از برخی حقایق ناگفته پرده برداشت اما به علت سکوت و همراهی بولتون با شخص رییس‌جمهوری در مدت حضور در کاخ سفید، نوک پیکان حملات را به سمت خود او هم نشانه رفته‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با تصمیم رئیس‌جمهوری آمریکا برای خروج نظامیان این کشور از آلمان، خبرگزاری رسمی این کشور مجوز گرفتن کتاب انتقادی «جان بولتون» برای انتشار را شکست سختی برای ترامپ دانست.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - "جان بولتون" مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در کتاب جدید خود نوشت که دیپلماسی "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا با کره شمالی از جمله مذاکرات هسته ای با پیونگ یانگ، کار کره جنوبی بود نه طرح و برنامه ترامپ.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید اعلام کرد که تلاش می‌کند تا جان بولتون مشاور امنیت سابق آمریکا از محل فروش کتاب جدیدش «هیچ سودی» کسب نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری آمریکا برخلاف ادعای وزیر دادگستری این کشور، مسئولیت اخراج دادستان نیویورک را نپذیرفت و گفت در این مساله دخالتی نداشته است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - رئیس جمهوری آمریکا برخلاف ادعای وزیر دادگستری این کشور، مسئولیت اخراج دادستان نیویورک را نپذیرفت و گفت در این مساله دخالتی نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک قاضی فدرال آمریکا روز شنبه حکم داد که جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی این کشور می‌تواند کتاب خود درباره ترامپ را منتشر کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاخ سفید اعلام کرد که تلاش می‌کند تا جان بولتون مشاور امنیت سابق آمریکا از محل فروش کتاب جدیدش «هیچ سودی» کسب نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر بار دیگر «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا را به دلیل کتابی که قصد دارد طی روزهای آینده منتشر کند، مورد انتقاد قرار داد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور آمریکا با ابراز خشم خود از اقدام مشاور امنیت ملی سابقش برای انتشار کتاب افشاگرانه گفت که بولتون دیوانه باید بهای بسیار سنگینی برای انتشار اطلاعات محرمانه بپردازد.

خبرگزاری دانا

قاضی فدرال دادگاه واشنگتن با رد درخواست کاخ سفید برای جلوگیری از انتشار کتاب جنجالی مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، اجازه انتشار این کتاب را صادر کرد.