یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی بر این عقیده اند که افشای گوشه هایی از اظهارات بولتون آن هم چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری حکایت از آن دارد که کسانی یا گروه خاصی با طرح این موضوع که ترامپ شایستگی ریاست جمهوری را ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آشنایی با واقعیات حوزه های ارتباطات و دیپلماسی می‌تواند مسیر معقول نمایندگان مجلس یازدهم در تعامل با وزرای دولت دوازدهم باشد تا پیش از هرگونه اعمال نظارت بر مسوولان این حوزه‌ها و انتقاد از عقب رفت کشور در سایه اقدامات آن‌ها، با محدودیت‌های موجود و ماهیت شعارناپذیر این عرصه‌های آشنا شوند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سخنگوی کاخ سفید با حمله به کتاب تازه "جان بولتون" مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ، وی را به افشای اسرار دولتی و به خطر انداختن منابع اطلاعاتی و امنیت ملی آمریکا متهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری آمریکا باری دیگر با انتشار توییتی به مشاور امنیت ملی پیشین خود تاخت.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به اظهاراتی که مشاور سابق امنیت ملی این کشور در کتاب خود علیه وی مطرح کرده، این عضو سابق کابینه خود را دروغگو و بی‌کفایت خواند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا که کتاب جدیدش به بمب خبری جدید علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا تبدیل شده در این کتاب روایت خودش را از دلایل شکست سیاست واشنگتن در قبال ایران ارائه کرده است. هنگامی که ترامپ در بهار سال 2018 میلادی بولتون را به عنوان مشاور امنیت ملی انتخاب کرد نیتش را از این انتخاب پنهان نمی‌کرد: او می‌خواست ته...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در کتاب جدید جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا که بخاطر انتشار در آستانه انتخابات 2020 این کشور و افشاگری و انتقاد علیه دونالد ترامپ خبرساز شده، نام ایران بیش از نام هر کشوری تکرار شده؛ موضوعی که حکایت از عمق حساسیت و توجه برجسته‌ترین سیاستمداران و شخصیت‌های آمریکایی به نقش‌آفرینی انکارناپذر جمهوری اسلامی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی دارد.

خبرگزاری ایرنا

اسلام‌آباد - ایرنا - جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در کتاب خود به نام "اتاقی که در آنجا اتفاق افتاد: خاطرات کاخ سفید" نوشت: دونالد ترامپ پس از نبرد هوایی پاکستان و هند در اسفندماه 1397، تبعات رقابت میان این دو کشور شبه قاره را نادیده گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در شراشیبی کاهش محبوبیت و شکست احتمالی قرار گرفته است، برای رهایی از این مخمصه، سناریوی جدیدی را در قالب احتمال تقلب در انتخابات مطرح کرده است.

خبرگزاری ایرنا

حضور وزیر ارتباطات در مجلس، انتشار کتاب خاطرات جان بولتون و افزایش نرخ دلار از جمله سوژه‌های مطبوعات امروز هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «اتاق اتفاق» کتاب افشاگری‌های «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی امریکا به تعبیر رسانه آمریکای لاتین امروز همچون «بمبی در آستانه انفجار» است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در کتاب خاطراتش دونالد ترامپ را به عنوان رئیس جمهوری توصیف کرده که هم می خواهد بسیار سختگیر به نظر برسد و هم به دنبال توافق است - حالا هر توافقی - تا بتواند دستاوردی را برای خود کسب کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از محتوای کتاب جدید مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا، نام آن نیز جنجال برانگیز شد.

خبرگزاری ایرنا

دهلی نو - ایرنا - جان بولتون مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا در کتاب خود به نام "اتاقی که در آنجا اتفاق افتاد: خاطرات کاخ سفید" نوشت ترامپ ضمن مخالفت با درخواست مودی برای معافیت هند از تحریم خرید نفت ایران به درخواست وی بی توجهی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در کتاب جدید جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا که بخاطر انتشار در آستانه انتخابات حساس 2020 و انتقاد تندوتیز از دونالد ترامپ جنجال بسیاری بپا کرده، نام ایران بیش از نام هر کشوری تکرار شده؛ موضوعی که حکایت از عمق حساسیت و توجه برجسته‌ترین سیاستمداران و شخصیت‌های آمریکایی به ایران دارد.