دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه الف

لابی حامی فشار بر ایران که ارتباطات نزدیکی با دولت آمریکا دارد در تلاش است شرکت‌های مهم دارویی را در بحبوحه شیوع «کرونا» در جهان از معامله با ایران منع کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشریه آمریکایی افشا کرد که یک گروه ضدایرانی در آمریکا در تلاش است با فشار به شرکت‌های ساخت دارو و تجهیزات پزشکی از فروش دارو در میانه شیوع کرونا به ایران جلوگیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا در پی انتشار برخی خبرها و گمانه زنی‌هادر مورد ایجاد اختلاف میان آمریکا و طالبان در مورد ادامه توافقنامه، روز سه شنبه با ملا عبدالغنی برادر از رهبران و مذاکره کننده ارشد طالبان در قطر گفت و گو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا در پی انتشار برخی خبرها و گمانه زنی‌هادر مورد ایجاد اختلاف میان آمریکا و طالبان در مورد ادامه توافقنامه، روز سه شنبه با ملا عبدالغنی برادر از رهبران و مذاکره کننده ارشد طالبان در قطر گفت و گو کرد.

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس مسائل آمریکا گفت: امنیت در افغانستان صرفا با توافق طالبان و آمریکا امکان پذیر نیست بلکه باید اجماع جمعی یا توافق جمعی میان این کشور و گروهای درگیر در آن و نیز بازیگران محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی حاصل شود تا خروج امن آمریکا از این کشور حاصل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا امروز شنبه در واکنش به امضای آنچه این کشور توافقنامه صلح با طالبان عنوان کرده است، در پیامی توئیتری نوشت: امضای این توافقنامه، ریسکی غیرقابل قبول برای غیرنظامیان آمریکاست. مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در این باره ادامه داد: این توافقنامه یک معامله اوباماگونه است. مشروعیت‌بخشی به طالبان، به تروریست‌های داعش و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جنگ هیبریدی مفهومی است که با استفاده از آن می‌توان مختصات تقابل دولت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و طیفی از وقایع داخلی را تا حد زیادی تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جان اولیور کمدین و بازیگر آمریکایی نسبت به صحبت‌های اخیر دونالد ترامپ در مورد انتخاب فیلم انگل توسط اسکار واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از واشنگتن پست، «دونالد ترامپ» اعلام کرده تا زمانیکه وی در کاخ سفید است کتاب جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا، نباید منتشر شود. واشنگتن پست به نقل از دو منبع خبری می‌نویسد: ترامپ مستقیما در مورد انتشار کتاب بولتون وارد عمل شده و به کارمندان خود گفته است که به دلیل محتوای برخی مکالمه‌های محرمانه وی مانع انتشار کتاب بولتون می‌شود. این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قرارگرفتن ایران در لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی FATF بار دیگر محفلی را برای بحث و مجادله درباره این نهاد مالی و تاثیرگذاری آن در عرصه اقتصاد مطرح کرده‌است. در حالی برخی صاحبنظران این اقدام را نامطلوب و مخرب با وضعیت اقتصاد ایران عنوان می‌کنند که گروهی دیگر بر بی اثر بودن این اقدامات در شرایط کنونی تاکید دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه واشنگتن پست بامداد یکشنبه نوشت که ترامپ اعلام کرده تا زمانیکه وی در کاخ سفید است کتاب جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا نباید منتشر شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اقدامات مقابله‌ای FATF، روابط بانکی رسمی ایران را هدف قرار می‌دهد و این در حالی است که این روابط به دلیل تحریم‌های بانکی آمریکا شدت محدود است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایران در لیست سیاه FATF قرار گرفت؛ هر چند عواقب قرار گرفتن ایران در لیست سیاه دامنگیر مردم خواهد شد، هنوز فرصت جبران وجود دارد و می‌توان با اقدامی مناسب جلوی ذوق زدگی بیش از حد رژیم‌های تروریستی آمریکا، عربستان و ریاض را گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تد کروز سناتور هم‌حزبی دونالد ترامپ رئیس جمهوری جمهوریخواه آمریکا در ادامه همراهی مقام‌های آمریکایی از تصمیم گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در قرار دادن ایران در فهرست سیاه، تحریم بخش مالی ایران را به بهانه حفاظت از بانک‌های آسیب‌پذیر در جهان خواستار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه واشنگتن پست گزارش کرده است که دونالد ترامپ به طور شخصی خواستار منع انتشار کتاب جان بولتون شده و به کارمندان خود گفته که فکر می‌کند این مشاور امنیت ملی سابق "یک خائن" است.