دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه «لس آنجلس تایمز» گزارش داد «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید حدود 70 نفر از کارشناسان حوزه امنیت ملی را بی‌سر و صدا اخراج یا به بخش‌های دیگری منتقل کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو کتاب «آتش و خشم، درون کاخ سفید» و «ترس، ترامپ درون کاخ سفید» با حضور مترجمان اثر و جمعی از مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علاقه‌مندان به کتاب، در کتابخانه مرکزی پارک‌شهر برگزار شد.

خبرگزاری دانا

برخی از رسانه های خارجی از آغاز دهه فجر به پوشش لحظه به لحظه جشن 41 امین سالگرد انقلاب اسلامی در سراسر ایران پرداخته اند. اذعان این رسانه ها به تیر به سنگ خورده دولت آمریکا و حضور گسترده مردم حاکی از بلوغ انقلاب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سه منبع آگاه گفته‌اند «شلدون ادلسون» سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی 100 میلیون دلار به کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا کمک خواهد کرد. روزنامه «گاردین» روز دوشنبه به نقل از یکی از یک فرد مطلع نوشت، ادلسون و همسرش از طریق کمیته‌های فعالیت‌های سیاسی و سازمان‌های غیرانتفاعی در هر یک از دو انتخابات قبلی آمریکا چیزی حدود 100 میلیون دلار...

خبرگزاری دانا

سه فرد مطلع به یک روزنامه انگلیسی گفتند، سرمایه‌دار معروف صهیونیست همانند دوره‌های قبلی انتخابات، میلیون‌ها دلار به رئیس‌جمهور آمریکا کمک مالی خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

نکته قابل توجه در اسکار نود و دوم آن است که فیلمی از کره جنوبی برای اولین بار برنده اسکار شد و در یک شب درخشان 4 جایزه را از آن خود کرد.

خبرگزاری میزان

مراسم اسکار در حالی برگزار شد که برخی از بازیگران هالیوود از جمله «برد پیت» به موضوعاتی جنجالی از جمله استیضاح دونالد ترامپ اشاره کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم اسکار 2020 امروز برگزار شد و مثل همه سال‌ها با حواشی زیادی همراه بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، در مهمترین شب اهدای جوایز سینمایی سال، چهره‌هایی که در شکل گیری بزرگ‌ترین فیلم‌های سینمایی سال نقش داشتند در مراسم اسکار 2020 در هالیوود گرد هم آمدند. این مراسم که در دالبی تیاتر برگزار شد با لحظه‌هایی به یادماندنی که برخی از این چهره‌ها خلق کردند همراه بود. افتتاح مراسم با ترانه‌ای از «روزی زیبا در محله» در حالی که اهدای...

وب‌گاه فرارو

با برگزاری نود و دومین دوره مراسم سالانه اسکار، برندگان جوایز امسال هم در تمامی بخش‌ها مشخص شدند. همراه زومجی و لیست کامل آثار و اشخاصی باشید که در سال 2020 این جایزه را دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برد پیت بازیگر هالیوود در مراسم اسکار، بامداد امروز، وقتی بابت گرفتن اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد حرف می‌زد، به کنایه گفت: «به من گفته‌اند در اینجا فقط 45 ثانیه فرصت حرف‌زدن دارم که البته همین 45ثانیه هم از زمانیکه مجلس سنا به جان بولتون داد، بیش‌تر است.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «ویلیام بردلی پیت» معروف به «برد پیت» هنرپیشه معروف آمریکایی، دیشب به وقت آمریکا (یکشنبه‌شب) پس از گرفتن جایزه خود در نود و دومین مراسم آکادمی علوم و هنرهای تصویری متحرک (اسکار)، در فرصت محدود تعیین شده برای اظهار نظر، با کنایه، مانع‌تراشی‌ها در روند استیضاح دونالد ترامپ در مجلس سنا را زیرسئوال برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران تنها کشوری است که 40 سال بعد از انقلاب اسلامی‌اش، مردم آن از نسل‌های مختلف، همچنان خودجوش به خیابان‌ها می‌آیند تا سالگرد پیروزی انقلاب‌شان را گرامی بدارند.

خبرگزاری میزان

ایران تنها کشوری است که 40 سال بعد از انقلاب اسلامی‌اش، مردم آن از نسل‌های مختلف، همچنان خودجوش به خیابان‌ها می‌آیند تا سالگرد پیروزی انقلاب‌شان را گرامی بدارند و قابل تأمل آنکه همان شعارهای 40 سال پیش را که مبتنی بر نفی استکبار است، بر سر دست می‌گیرند و فریاد می‌زنند. این امر بدان معناست که به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران، قائم به ایمان‌های آحاد مردم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به برد پیت بازیگر «روزی روزگاری در هالیوود» اهدا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طیف اصلاح طلب نه «کارنامه قابل دفاع» دارد و نه «برنامه ای برای رفع مشکلات مردم». بنابراین در اقدامی مسبوق به سابقه به ترفند پرتکرار خود رجوع کرده است و آن چیزی نیست جز رقیب هراسی و آینده هراسی.