دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با پایان روند چندماهه استیضاح دونالد ترامپ به نظر می‌رسد رئیس‌جمهوری آمریکا روند احراج مقامات را با اهداف شخصی با اخراج دو نفر از شاهدان استیضاح آغاز کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معادله آمریکا و ایران روزبه‌روز شکل پیچیده‌تری به خود می‌گیرد. دونالد ترامپ از زمانی که در آمریکا به قدرت رسید تاکنون همه گزینه‌های موجود به جز گزینه نظامی را علیه ایران به کار برده است. ترامپ هنوز نتوانسته به نتیجه دلخواه درباره ایران دست پیدا کند و به همین دلیل در یک سردرگمی استراتژیک بسر می‌برد. این در حالی است که وی باید در ماه نوامبر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا...

وب‌گاه مشرق نیوز

با رای تبرئه ترامپ در سنا به پایان رسید. سنای آمریکا ترامپ، رئیس جمهوری این کشور را از دو اتهام «سوءاستفاده از قدرت» و «کارشکنی در کار کنگره» تبرئه کرد.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه روسیه در پایان سفرش به مکزیک گفت: اظهارات مداخله جویانه و شرم‌آور آمریکا درباره اوضاع ونزوئلا، توهینی به همه کشورهای آمریکای لاتین است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرایند استیضاح «دونالد ترامپ» در سنای آمریکا نشان داد که برخلاف تمام ادعاها در زمینه دموکراسی و مردمسالاری در ایالات متحده، آزادی از مجرای یک فرایند کاملا قانونی به مسلخ برده می شود و ساختار مستبد اما مشروع این کشور را کاملا عیان به نمایش می گذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا از مخالفت مشاور سابق امنیت ملی آمریکا برای امضای یک استشهادنامه علیه ترامپ خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ مجلس سنای آمریکا با اکثریت آراء طرح استیضضاح رئیس جمهوری آمریکا را رد کرد و به این ترتیپ دونالد ترامپ در سمت خود ابقاء شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس سنای آمریکا در حال رای‌گیری در خصوص استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکاست. پیش از آغاز این رای‌گیری نمایندگان موافق و مخالف استیضاح در خصوص آن به سخنرانی پرداختند. چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنا و میچ‌مک‌کانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنا آخرین سخنرانان صحن علنی سنا پیش از رای‌گیری بودند. در ابتدا در خصوص اتهام سوءاستفاده از قدرت در پرونده...

خبرگزاری ایرنا

تهران‌- ایرنا - یکی از استراتژیست‌های مطرح جمهوریخواه گمانه‌زنی کرده که رئیس جمهوری آمریکا پس از تبرئه از محکمه سنا به دنبال زندانی کردن جان بولتون خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس حوزه بین الملل با تاکید بر اینکه اصرار برای مذاکره، احساس ضعف را از داخل کشور به آمریکا می‌رساند، گفت: پیغام مذاکره از سوی ایران، علت توهم آمریکا مبنی بر تمکین ایران تحت فشار اقتصادی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ جان کل، تحلیلگر مجله «فورچون» در سایت شخصی خود نوشت: جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی، احتمالا اکثریت سنا به رهبری میچ مک‌کانل را به نوعی قانع کرده بود تا پیش از ارائه شواهد و اسناد و مدارک، تبرئه ترامپ به تعویق بیفتد. او در آستانه رای‌گیری مجلس سنا نسخه‌ای از خاطرات خود از زمان حضور در کاخ سفید را به طرز مرموزی در اختیار خبرنگاران نیویورک‌تایمز قرار داد تا مبنایی برای احضار...

خبرگزاری دانا

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه اصرار برای مذاکره، احساس ضعف را از داخل کشور به آمریکا می‌رساند، گفت: پیغام مذاکره از سوی ایران، علت توهم آمریکا مبنی بر تمکین ایران تحت فشار اقتصادی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تارنمای «آکسیوس» گزارش داد: اسرائیل و آمریکا در حال گفت وگو درباره توافقی هستند که طبق آن، واشنگتن حاکمیت مغرب بر منطقه صحرای غربی را به رسمیت شناخته و در عوض، مغرب نیز گام‌هایی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بردارد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - یازدهمین روز محکمه استیضاح ترامپ برای شنیدن آخرین اظهارات منتخبان مجلس نمایندگان به عنوان مدیران استیضاح و همچنین وکلای مدافع رئیس جمهوری آمریکا برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جان کل، تحلیلگر مجله فورچون در سایت شخصی خود نوشت: جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی، احتمالا اکثریت سنا به رهبری میچ مک کانل را به نوعی اقناع کرده بود تا پیش از ارائه شواهد و اسناد و مدارک تبرئه ترامپ به تعویق بیافتد. او در آستانه رأی‌گیری مجلس سنا نسخه‌ای از خاطرات خود از زمان حضور در کاخ سفید را به طرز مرموزی در اختیار خبرنگاران نیویورک تایمز قرار داد تا مبنایی برای احضار...