دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری دانا

براساس آخرین نظر سنجی شبکه ان بی‌سی، اکثریت مردم آمریکا بر این باورند که ترامپ در موضوع اوکراین از قدرت خود سوء استفاده کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس آخرین نظر سنجی شبکه ان بی‌سی، اکثریت مردم آمریکا بر این باورند که ترامپ در موضوع اوکراین از قدرت خود سوء استفاده کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مایک پمپئو، وزیر امورخارجه آمریکا طی یک سفر دوره ای به اوکراین، بلاروس و قزاقستان رفت و با مقامات عالیرتبه این کشورها دیدار کرد وی قرار است امروز نیز به ازبکستان برود. به گفته تحلیلگران این سفر در تقابل با نفود روسیه در این کشورها صورت می گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تاریخ آمریکا که تنها کمی بیش از دو قرن از پیدایش آن می گذرد، تاکنون رئیس جمهوری مثل ترامپ به یاد ندارد، رئیس جمهوری که از بدو آغاز کارزار انتخاباتی تا انجام فرایند استیضاحش، قوانین و مقررات زیادی را زیر پا نهاده و اکنون هم با قانون‌گریزی، در آستانه رهایی از مهلکه استضاح است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معامله قرن که توسط آمریکا با همکاری دولت بنیامین نتانیاهو، تهیه شد حاصل تبانی آشکار افراطیون برای ضایع کردن حقوق مردم فلسطین و نقض حقوق بین‌الملل است. این طرح ترامپ از جانب گروه‌های مقاومت با واکنش‌های تندی رو به شد و در جهان نیز استقبال مورد نظر را به دنبال نداشت.

خبرگزاری دانا

نشریه نیوزویک در گزارشی درباره افزایش رزمایش‌های ناتو در اروپا، نوشت که آمریکا برای جنگ با روسیه آماده می‌شود.

خبرگزاری دانا

دهمین روز محکمه استیضاح دونالد ترامپ به در حالی سپری شد که اکثریت جمهوری خواهان سنا موافقت کردند که روز چهارشنبه رأی گیری نهایی درباره این پرونده انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشریه نیوزویک در گزارشی درباره افزایش رزمایش‌های ناتو در اروپا نوشت که آمریکا برای جنگ با روسیه آماده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - دهمین روز محکمه استیضاح دونالد ترامپ به در حالی سپری شد که اکثریت جمهوریخواهان سنا موافقت کردند که روز چهارشنبه رأی گیری نهایی درباره این پرونده انجام شود.

خبرگزاری دانا

مجلس سنای آمریکا در جریان رسیدگی به پرونده استیضاح رئیس جمهور این کشور طرح پیشنهادی سناتورهای دموکرات مبنی بر احضار شاهدان بیشتر را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ طرح احضار شهود برای محاکمه مربوط به پرونده استیضاح دونالد ترامپ در مجلس سنای آمریکا با 51 رأی مخالف و 49 رأی موافق رد شد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - جمهوریخواهان سنای آمریکا که اکثریت را در اختیار دارند، به احضار شاهدان پرونده روسوایی ترامپ در ماجرای "اوکراین‌گیت" رای ندادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«نیویورک تایمز» که به بخش‌هایی از کتاب تازه «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا دست پیدا کرده، اطلاعات جدیدی علیه «دونالد ترامپ» رییس جمهوری این کشور افشا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «نیویورک تایمز» که به بخش‌هایی از کتاب تازه «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا دست پیدا کرده، اطلاعات جدیدی علیه «دونالد ترامپ» رییس جمهوری این کشور افشا کرد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - دهمین روز دادگاه استیضاح دونالد ترامپ برای بحث درباره لزوم احضار شاهدان و مدارک مربوط به اتهامات رئیس‌جمهوری آمریکا به ویژه درباره رسوایی "اوکراین گیت"، بعدازظهر جمعه آغاز به کار کرد.

خبرگزاری دانا

روزنامه نیویورک‌تایمز که به بخش‌هایی از کتاب «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا دسترسی پیدا کرده اطلاعات افشاگرانه تازه‌ای از این کتاب علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را منتشر کرده است.