دوشنبه 9 مهر 1403

جایگاه دوم مدیریت فدراسیون‌های بین‌المللی برای اتحادیه جهانی کشتی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جایگاه دوم مدیریت فدراسیون‌های بین‌المللی برای اتحادیه جهانی کشتی

تهران - ایرنا - انجمن فدراسیون‌های بین‌المللی بازی‌های المپیک تابستانی (ASOIF) در آخرین ارزشیابی خود از نظر مدیریت صحیح فدراسیون‌های بین‌المللی، اتحادیه جهانی کشتی و فدراسیون‌های بین‌المللی بسکتبال، شمشیربازی، تنیس روی میز، دوومیدانی، قایقرانی بادبانی و تکواندو را در جایگاه دوم معرفی کرد.

این گزارش نتیجه ارزیابی ASOIF پیرامون اصول مهم مدیریتی مربوط به نوع اداره فدراسیون های بین المللی است که هر کدام از این اصول خود از چند شاخص قابل اندازه گیری تشکیل شده‌اند.

نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی پس از این ارزیابی و قرار گرفتن اتحادیه در جایگاه دوم گفت: ما از پیشرفت خود در زمینه مدیریت خوشحال هستیم و باید بگویم که از سال 2013 پیشرفت چشمگیری داشته ایم و تایید سازمان‌های مشاوره‌ای مستقل بر تعهد این اتحادیه و شفافیت کاری، برای ما بسیار ارزشمند است و به طور قطع تلاش می کنیم این روند ادامه یابد.

رده بندی فدراسیون های بین المللی (فدراسیون هایی که فعالیت ورزش آن‌ها در المپیک تابستانی حضور و رقابت دارند) با توجه به مجموع امتیازات کسب شده به شرح ذیل است:

دسته اول: فدراسیون های بین المللی بدمینتون، سوارکاری، فوتبال، تنیس، دوچرخه سواری، راگبی

دسته دوم: فدراسیون های بین المللی بسکتبال، شمشیربازی، تنیس روی میز، کشتی، دوومیدانی، قایقرانی بادبانی، تکواندو

دسته سوم: فدراسیون های بین المللی ژیمناستیک، هاکی، قایقرانی رویینگ، والیبال، کانو، کوه نوردی، گلف، هندبال، تیراندازی (با تفنگ)، ورزش پنجگانه، تیراندازی با کمان

دسته چهارم: فدراسیون های بین المللی شنا، جودو، موج سواری، وزنه برداری، اسکیت، کنفدراسیون بین المللی بیس بال و سافت‌بال

منبع: فدراسیون کشتی *س_برچسب‌ها_س*