شنبه 15 اردیبهشت 1403

جرائم رایانه‌ای

جرائم رایانه‌ای

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هرچند وقت یکبار خبری جعلی یقه هنرمندان را می‌گیرد و در این میان استفاده از هوش مصنوعی در فضای مجازی قوز بالا قوز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز به روز شاهد بدتر شدن وضعیت اینترنت در ایران هستیم. محدودیت‌های شدید اینترنت توسط دولت، که هم در کاهش آزادی‌های آنلاین و هم در احتمال قطع کامل اینترنت نمود پیدا می‌کند، زندگی کاربران ایرانی را تحت تاثیر قرار داده است. گزارش‌های اخیر، نگرانی‌هایی را در مورد راه‌اندازی «اینترنت ملی» ایجاد کرده است که می‌تواند به طور کامل دسترسی به پلتفرم‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی جهانی مانند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس فتای گیلان هشدار داد: شهروندان به لینک‌های افراد ناشناس و با عناوینی مانند تخفیف به مناسبت عید فطر وارد نشوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس فتای گیلان هشدار داد: شهروندان به لینک‌های افراد ناشناس و با عناوینی مانند تخفیف به مناسبت عید فطر وارد نشوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، از دستگیری یک قاچاقچی خبر داد و گفت: این متهم ضمن تبلیغ در فضای مجازی، اقدام به فروش مواد روانگردان می‌کرد که با تلاش ماموران پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "حسین باباپور" در تشریح این خبر به خبرگزاری پلیس، گفت: با دریافت خبری مبنی بر توزیع مواد روانگردان از سوی فردی در پایتخت رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار ماموران اداره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت که در ادامه با رصد شبانه روزی دامنه فعالیت متهم مشخص شد، نامبرده در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغ و فروش مواد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: خلافکار مورد نظر اقدام به فروش مواد روانگردان می‌کرد که با تلاش ماموران پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دختر 19 ساله در حال خودکشی توسط مأموران انتظامی شهرستان قزوین نجات پیدا کرد. دختر 19 ساله در حال خودکشی توسط مأموران انتظامی شهرستان قزوین نجات پیدا کرد. سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار کرد: ساعت 18:35 دقیقه روز 15 فروردین، در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور دختری جوان بر روی پل عابر پیاده آزادراه قزوین - زنجان، بلافاصله مأموران با اعلام فوریت موضوع...

وب‌گاه فرارو

پس از نجات جان این دختر جوان توسط مأموران پلیس، بلافاصله موضوع با مقام قضائی در میان گذاشته شد و دختر جوان در گفتگو با روانشناسان، انگیزه خود را از این اقدام سوءاستفاده فردی کلاهبردار از عکس‌های شخصی وی در فضای مجازی و درخواست مبالغ هنگفت اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

متهمان باند کلاهبرداری که با ترفند ارائه رسید پرداخت بانکی جعلی بیش از پنج میلیارد ریالی کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر از اپلیکیشن کاربردی گوگل‌پلی گفت که ما 2 مرتبه این موضوع را در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مطرح کرده ایم، اما آنها به حرف ما گوش نمی دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتای تهران گفت: فعال‌سازی تایید هویت دو مرحله‌ای برای شبکه‌های اجتماعی ضروری است و باید در هنگام فعالیت در شبکه‌های اجتماعی تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی را رعایت کرده و از در اختیار گذاشتن اطلاعات حساب کاربری خود به دیگران خودداری کنید. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به روش‌های جدید مجرمان سایبری هشدار داد و از افزایش پرونده‌های هک و دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی شهروندان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص روش‌های جدید شیادان مجازی و افزایش پرونده‌های هک و دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی شهروندان هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص روش‌های جدید شیادان مجازی و افزایش پرونده‌های هک و دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی شهروندان هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلیس فتا در آستانه شب یلدا به مردم هشدارداد مراقب کلاهبرداری های سایبری باشند تا در دام چنین مجرمانی نیفتند.