یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

جزیده: در نیم فصل 2 بازیکن به تیم اضافه خواهند شد / اشتباهات زیاد سیرجان عامل پیروزی گنبد بود

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
جزیده: در نیم فصل 2 بازیکن به تیم اضافه خواهند شد / اشتباهات زیاد سیرجان عامل پیروزی گنبد بود

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد: خودم هم دوست داشتم تا چنین چالشی را تجربه کنم و بتوانم تیمی را که دچار مشکل شده، از بحران خارج کنم.

عظیم جزیده در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد درخشان تیم والیبال شهرداری گنبد پس از نشستن این مربی روی نیمکت گنبدی‌ها و کسب 3 پیروزی از چهار بازی اخیر، اظهار داشت: به هر حال بحث فنی یک موضوع گسترده است و هر مربی می‌تواند با چیدمان‌های مختلف یک تیم، کار فنی انجام دهد. واقعا برای خود من هم قبول کردن هدایت تیم شهرداری گنبد آن هم پس از 3 باخت متوالی در ابتدای فصل، تصمیم بسیار سختی بود، زیرا نمی‌دانستم موفق خواهم شد یا خیر. در نهایت با اصرار مجموعه و شورای شهر گنبد هدایت تیم شهرم را قبول کردم. البته خودم هم دوست داشتم تا چنین چالشی را تجربه کنم و بتوانم تیمی را که دچار مشکل شده، از بحران خارج کنم. در واقع تصمیم به قبول هدایت شهرداری گنبد از یک سو یک تصمیبم شخصی برای محک خودم بود و از سوی دیگر به دلیل تعصبی بود که به تیم شهرم داشتم این مسئولیت را پذیرفتم.

وی افزود: نمی‌توانستم به تیم شهرم نه بگویم. خوشبختانه تیم به نظم تیمی خوبی رسیده است. زمانی که هدایت تیم را قبول کردم واقعا وضعیت روحی و روانی بازیکنان آشفته بود و اکنون تفکر و نظم تیمی حام شده است و بازیکنان در طول بازی‌ها بدون استرس و با خیالی راحت بازی می‌کنند. مجموعه مدیریتی شهرداری گنبد، 2 سالی است که من را می‌شناسند و با توجه به نتایج قبلی، انتظارات زیادی از من دارند. باید تاکید کنم یکی از دلایل موفقیت یک مربی حمایت و پشتیبانی مدیران باشگاه از او و برنامه‌هایش است. در حال حاضر باشگاه کاملا من را حمایت می‌کند و دست به دست هم دادن این موارد باعث شده در دو بازی قبلی دو تیم خوب و باکیفیت پیکان و سیرجان را شکست دهیم.

سرمربی تیم شهرداری گنبد درخصوص دو برد ارزشمند مقابل تیم‌های قدرتمند پیکان و فولاد سیرجان، اظهار کرد: در 2-3 سال اخیر کمتر تیمی را دیده بودم که همانند تیم سیرجان در تمامی فاکتور‌ها خوب باشد. واقعا تیم سیرجان با هدایت سعید رضایی تیمی بسیار بانگیزه، باکیفیت و قابل احترام است و در بازی با ما به سختی اجازه کسب امتیاز را می‌دادند. تیم سیرجان در تمامی فاکتور‌ها به خصوص در سازمان دفاعی و حمله به مراتب بهتر از ما بازی کرد و تنها در دریافت اول وضعیت بهتری نسبت به حریف داشته باشیم. در بازی با سیرجان فقط تعداد بالای اشتباهات تیم حریف دلیل پیروزی گنبد شد چرا که ما 18 اشتباه و سیرجان 32 اشتباه داشت.

وی افزود: شکست دادن سیرجان که قهرمان فصل قبل شده بود و پیروزی مقابل پیکان همیشه مدعی باعث شده از نظر روحی در وضعیت خیلی خوبی باشیم و فقط از هواداران گنبدی می‌خواهم صبرشان را زیاد کنند تا برنامه‌های مدنظرمان را رفته رفته اجرایی کنیم. تا انتهای فصل کار سختی داریم، ولی اکنون حس همدلی و نظم خوبی در تیم حاکم است که فکر می‌کنم در بازی‌های بعدی به دردمان بخورد.

این مربی گنبدی در مورد دیدار پیش روی تیمش مقابل شهرداری ورامین اظهار داشت: واقعا در این فصل نمی‌توان نتیجه هیچ بازی را پیش بینی کرد، زیرا سطح تیم‌ها بسیار به هم نزدیک است. تیم ورامین در زمین خودش بسیار خوب بازی می‌کند بازیکنان باکفیت و باتجربه‌ای دارد که باید آنالیزشان کنیم. هر تیمی توانایی غلبه بر تیم قویتر در روی کاغذ را دارد.

جزیده در پایان در مورد احتمال جذب بازیکنان جدید در نیم فصل گفت: زمانی که سرمربیگری تیم را قبول کردم به مسئولان باشگاه گفتم که چیدمان تیم ایراد دارد. اکنون که امکان نقل و انتقال بازیکنان نیست و نمی‌توانیم بازیکنی را جذب کنیم، اما قطعا در نیم فصل 2 بازیکن به تیم اضافه خواهند شد.