جمعه 14 اردیبهشت 1403

جمعی از شاعران با غلامرضا سلیمانی شاعر و ترانه‌سرا ملاقات کردند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
جمعی از شاعران با غلامرضا سلیمانی شاعر و ترانه‌سرا ملاقات کردند

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، جمعی از شاعران معاصر با شاعر و ترانه‌سرای نام آشنای معاصر غلامرضا سلیمانی در بخش ICU بیمارستان حضرت رسول اکرم دیدار کردند.

این شاعر از چند روز قبل تحت درمان بوده و در حال حاضر در بیمارستان حضرت رسول اکرم بستری است. غلامرضا سلیمانی، صاحب آثاری چون مجموعه شعر «به من نامه بنویس» و «پرستاری که شکل تو بود» است و تاکنون ترانه‌هایی از او توسط برخی خوانندگان نام آشنا از جمله سالار عقیلی اجرا شده‌است.

شاعر کتاب «به من نامه بنویس»، از فعالان فرهنگی و بنیانگذاران انجمن ادبی ایران خودرو و فعالان انجمن‌های ادبی منطقه 18 تهران است و این ترانه سرا از اولین اعضای انجمن نسل مروارید و شاگردان استاد خلیل عمرانی است.

او در دهه 80 و اوایل دهه 90 حضور پررنگی در جشنواره‌های مختلف ادبی داشته و همچنین با عضویت در شورای شعر بسیج به داوری در جشنواره‌های این حوزه نیز اشتغال داشته‌است.

علی داودی، سیدوحید سمنانی، عباس محمدی کلهر، حمید قاسمی، مبین اردستانی، سیروس مرادی رویین‌تنی، فاطمه طارمی، پروین نوروزپرست، سید اصغر ابراهیمی و... از حاضران در این دیدار بودند و در روزهای گذشته نیز جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی به ملاقات این شاعر رفتند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

غلامرضا سلیمانی

شعر و ادبیات شاعران پیشکسوت این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
جمعی از شاعران با غلامرضا سلیمانی شاعر و ترانه‌سرا ملاقات کردند 2