جمعه 15 تیر 1403

جنگ امروز در بیان، کتاب و فضای مجازی است / حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جنگ امروز در بیان، کتاب و فضای مجازی است / حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات است + فیلم

ما امروز همراه با فاطمیون و حزب الله و مقاومت عراق و سپاه پاسداران، جنگ و نبرد دیگری داریم که شاید از نبرد با داعش سخت‌تر باشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری چهارشنبه شب 20 اردیبهشت در همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون که با عنوان «فاطمیون و نظم نوین جهانی» در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) مدرسه امام کاظم (ع) در قم برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات و گرانی در ایران وجود دارد و باید برای رفع آن‌ها نقد انجام شود اما باید بدانیم که مشکلات در همه کشورها زیاد است، بعد از جنگ اکراین و روسیه وضعیت اروپا هم بهم ریخته است.

وی اضافه کرد: جنگ امروز نظامی نیست، جنگ بیان است و هماهنگونه که مقام معظم رهبری تشخیص دادند جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است. امروز ما همراه فاطمیون در افغانستان و مقاومت در عراق و سپاه پاسداران و نیروی قدس و دیگران امروز جنگ و نبرد دیگری داریم. امروز آمریکا خود نظام اسلامی را می خواهد، و فتنه هایی که در ایران رخ داد، هدف دشمنان خدا ولی فقیه است و از این رو دفاع از جمهوری اسلامی بر همه مسلمین جهان و جبهه مقاومت اوجب واجبات است. این امر نیازمند بیان، سخنوری، زبان، فضای مجازی و کتاب است. امروز بر علما در تمام جهان اسلام واجب است که در جهاد تبیین و میدان آن حاضر شوند. ما دنبال رضایت آمریکا و اسرائیل نیستیم و نباید باشیم، ما به دنبال رضای خدا، رضای حضرت زهرا و ائمه معصومین و اولیای خود هستیم.