یک‌شنبه 15 مهر 1403

جهانخواران از نفوذ اسلام حقیقی در بین مردم جهان هراس دارند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جهانخواران از نفوذ اسلام حقیقی در بین مردم جهان هراس دارند

زنجان - ایرنا - سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور بیانیه‌ای، اظهار داشته است: نظام استکباری و جهانخواران از نفوذ اسلام حقیقی در بین مردم دنیا ترس و واهمه جدی دارند.

به گزارش روز جمعه ایرنا مرکز زنجان، در این بیانیه، اهانت به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) از سوی نشریه فرانسوی شارلی ابدو، محکوم شده و آمده است: اهانت به پیامبر اسلام (ص) و قرآن و کتاب آسمانی مشترک نزدیک به 2 میلیارد مسلمان که در بردارنده همه تعالیم ادیان الهی است در حقیقت بی‌احترامی به کل جامعه انسانی است.

در این بیانیه با تاکید براینکه رنجاندن در سنت الهی بزرگ‌ترین گناه و برطرف کردن رنج از دیگران بزرگ‌ترین پاداش‌های الهی را به دنبال دارد، آمده است: این نشریه فرانسه بار دیگر به بهانه واهی آزادی بیان، اقدام به باز نشر کاریکاتورهای موهن خود به ساحت مقدس و نورانی رسول گرامی اسلام (ص) کرد که این کار در واقع توهینی به همه مسلمانان و همه پیروان ادیان الهی در سراسر جهان است. این بیانیه ادامه داده است: عناصر تندرو و وابسته به جریان‌های ضد دینی در کشورهای اروپایی برای ایجاد هراس از اسلام و مسلمانی به بهانه‌های مختلف به تخریب و توهین به مقدسات مسلمانان جهان می‌پردازند و البته این توهین ها نه تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد. در این بیانیه با اشاره به اینکه نظام استکباری و جهانخواران از نفوذ اسلام حقیقی در بین مردم دنیا می‌ترسند چرا که پیام اسلام، پیام انسانیت، آسایش، عزت، سربلندی و زندگی همراه با امنیت است را در نقطه مقابل منافع و اهداف پلید خود می‌دانند، تاکید شده است: از همین رو رسانه‌های استعماری و استکباری غرب، با ابزار و شیوه‌های مختلف، شبانه روز در تلاش برای اسلام هراسی، اسلام ستیزی و اسلام زدایی در جهان هستند. این بیانیه افزوده است: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، چنین حرکت مذبوحانه‌ای را در راستای تلاش های صهیونیسم درمانده و آمریکای شکست‌خورده در برابر عزم و اراده راسخ مسلمانان جهان دانسته و با فریاد رسا و بلند اعلام می‌دارد همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: اگر جهانخواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد.

*س_برچسب‌ها_س*