پنج‌شنبه 19 مهر 1403

"جواد موفقیان" خیر مدرسه‌ساز درگذشت

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
"جواد موفقیان" خیر مدرسه‌ساز درگذشت

جواد موفقیان خیر مدرسه‌ساز ساکن کانادا درگذشت.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ جواد موفقیان، خیر مدرسه‌ساز ایرانی که ساکن کانادا بود، درگذشت. او 25 مدرسه ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و هنرستان فنی حرفه‌ای و فضای آموزشی، درمانی، خوابگاه و... در نقاط مختلف کشور احداث کرد.

موفقیان متولد بهمن ماه سال 1305 در تهران بود و پس از فوت پدرش در یک‌سالگی، روزگار سختی را تا جوانی پشت سر گذاشت. او گفته بود: گذران دوران سخت از من همان انسانی را ساخت که باید می‌بودم. به عقیده من کلید رسیدن به موفقیت، داشتن ایده‌های عظیم و شگرف است و کلید رسیدن به آن ایده‌ها، کار و تلاش.

مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پیامی درگذشت این خیر مدرسه‌ساز را تسلیت گفت و نوشت: بدون تردید حدود سه دهه خدمات ارزشمند این خیر فرهیخته بدون مرز و مجاهد عرصه دانش و سازندگی که نام خود را با قدم گذاشتن در عرصه مدرسه‌سازی و آموزش آینده‌سازان میهن اسلامی جاویدان نمود، حسنه‌ای جاویدان و چراغی روشن برای حیات جاویدان آن مرحوم در سرای ابدی و نزد پروردگار متعال خواهد بود.

دردسرهای ثبت‌نام در مدرسه خوب / ضایع شدن حقوق عامه مردم افتتاح 150 مدرسه برکت در مناطق محروم / 200 مدرسه جایگزین کانکس می‌شود خیز "مدرسه‌سازی در سایه خیران" به برکت انقلاب اسلامی